Portal tworzy kreatywna agencja marketingowa:

Scorise - blog

Marketing rekrutacyjny – kilka kroków, by znaleźć idealnego kandydata

Michał Toczyski | Przestrzeń dla biznesu

Powoli kończą się złote czasy dla pracodawców i nastaje era pracownika. Oznacza to, że w wielu branżach firmy muszą się postarać, by do ich szeregów dołączali Ci najlepsi z najlepszych. Jak przekonać wykwalifikowanych specjalistów do udziału w danej rekrutacji? Odpowiedzią jest marketing rekrutacyjny.

Realizacja usług marketingowych – wewnątrz czy przez agencję?

Michał Toczyski | Przestrzeń dla biznesu

Trend outsourcingu od kilku lat występuje w wielu branżach i najwyraźniej zadomawia się w nich na dobre. Zlecanie wykonywania określonych prac na zewnątrz stało się nie tylko doraźną metodą na wsparcie projektów, przy których brakuje zasobów ludzkich, ale również sposobem na długofalową realizację działań z różnych obszarów – od outsourcingu kadr i płac, przez księgowość i call center, aż po realizację strategii marketingowych. No właśnie – czy wsparcie agencji reklamowej zawsze jest konieczne? Co przemawia za skorzystaniem z usług zewnętrznej, wyspecjalizowanej firmy marketingowej, a co za zatrudnieniem specjalisty wewnątrz struktury przedsiębiorstwa?

Metoda 6 Kroków Wzrostu Wyników – poznaj nowe możliwości zwiększenia sprzedaży!

Redakcja | Przestrzeń dla biznesu

Czy skuteczne wypromowanie marki zawsze musi słono kosztować? W jaki sposób zaplanować zwiększenie sprzedaży i obrotów firmy? Czy można zaprojektować lepszą przyszłość przedsiębiorstwa, dzięki metodom marketingowym?

Pop-up z zapisem do newslettera – klucz do zwiększenia sprzedaży czy irytujący dodatek?

m.antoniak | Przestrzeń dla biznesu

Wyniki ankiet pokazują jednoznacznie – internauci nie lubią nachalnych komunikatów sprzedażowych, które zasłaniają stronę i utrudniają nawigację. Irytacja użytkowników powoduje, że takie reklamy bardzo często przynoszą odwrotny skutek od zamierzonego. Co w takim razie z pop-upami? Czy to oznacza, że każde ich zastosowanie skazane jest na marketingową porażkę?

5 najważniejszych powodów, by zarejestrować znak towarowy dla swojej marki

Redakcja | Przestrzeń dla biznesu

Twoja firma urosła do większych rozmiarów i stała się rozpoznawalna? A może marzy Ci się stworzenie trwałej wartości firmy? Jeśli chcesz, aby znak towarowy już na zawsze wiązał się z Twoją marką, najlepszym wyjściem jest zastrzeżenie go.

Naucz się pisać poczytny newsletter, dzięki trikom, z jakich korzystają najskuteczniejsze agencje marketingowe!

Michał Toczyski | Przestrzeń dla biznesu

Opanowałeś 5 zasad, o których pisaliśmy w pierwszej części? Chcesz, by wysyłane przez Ciebie newslettery były jeszcze skuteczniejsze?

 

Biznesowe i Marketingowe korzyści z założenia i prowadzenia Bloga firmowego

m.antoniak | Przestrzeń dla biznesu

Sprawne prowadzenie biznesowego bloga to taktyka marketingowa, która czerpie z Twojej wiedzy i zaangażowania i która owocuje zwiększeniem widoczności Twojej firmy w Internecie, uzyska

Ekosystem marketingowy – jak płacić mniej za więcej?

Michał Toczyski | Przestrzeń dla biznesu

Za to, by marka wyskakiwała z przysłowiowej lodówki, trzeba zwykle słono zapłacić. Na taki sukces składa się zazwyczaj systematyczna inwestycja w wiele kanałów promocji. Na szczęście pojawiają się alternatywne – tańsze metody pozyskania grona przywiązanych odbiorców. Jedną z nich jest budowa ekosystemu marketingowego. Co warto o nim wiedzieć?

Czy User Experience wpływa na pozycjonowanie w Google?

Redakcja | Przestrzeń dla biznesu

Wyszukiwarka Google ciągle dąży do poprawy jakości działania i oferowania coraz to celniejszych wyników zapytań. W tym celu silnik wyszukiwarki został stworzony tak, by rozpoznawać strony, które satysfakcjonują użytkowników, od tych, które nie spełniają ich oczekiwań. Czy Twoja strona internetowa jest dobrze oceniana przez algorytmy Google? A przede wszystkim przez twoich potencjalnych klientów?

Przeczytaj mój tekst, czyli 5 sposobów na zwiększenie konwersji na blogu

Do autorów nudnych i nic niewnoszących tekstów – nie tędy droga!