Portal tworzy kreatywna agencja marketingowa:

ZARZĄDZANIE REKLAMACJAMI NA RYNKU FINANSOWYM W ŚWIETLE PLANOWANYCH ZMIAN PRAWNYCH

Redakcja | Przestrzeń dla biznesu

Ochrona praw konsumenta w sektorze finansowym poddawana jest coraz precyzyjniejszym regulacjom prawnym. Ostatnie wytyczne KNF dotyczące obsługi skarg, prace UOKIK nad nowelizacją ustawy oraz projekt ustawy o reklamacjach i Rzeczniku Finansowym stawiają nowe wyzwania przed bankami, domami maklerskimi oraz firmami ubezpieczeniowymi w zakresie obsługi klienta. Główny nacisk koncentruje się w obszarze rozpatrywania reklamacji. Organizowane przez naszą firmę w dniach 14-15 września 2015 roku w Hotelu Sheraton w Warszawie warsztaty mają na celu przedstawienie obecnie obowiązujących oraz planowanych regulacji dotyczących składania skarg, klauzul niedozwolonych, missellingu oraz sposobów dostosowania się do nowego prawa przez instytucje finansowe. Uczestnictwo w wydarzeniu pozwoli poznać nie tylko stan prawny, ale też interpretacje i praktyczne rozwiązania problemów związanych z ochroną praw konsumenta. Agenda została przygotowana z myślą o pracownikach instytucji finansowych zatrudnionych w działach prawnych, compliance oraz obsługi klienta.

Główne zagadnienia:

  • Standardy postępowania skargowego w obowiązujących regulacjach prawnych
  • Przeciwdziałanie sytuacjom kryzysowym związanym z obsługą klienta
  • Wytyczne KNF dotyczące zasad obsługi skarg przez instytucje finansowe
  • Wzmocnienie pozycji konsumenta na rynku usług finansowych według nowego projektu UOKiK
  • Projekt ustawy o rozpatrywaniu reklamacji – nowa rzeczywistość prawna dla instytucji finansowych
  • Nowa instytucja Rzecznika Finansowego – zmiany na lepsze
  • Nadużycia i ryzyka związane z dostosowaniem się do nowych przepisów

Podczas warsztatów swoje prelekcje zaprezentują:
Marta Bieniada, Kancelaria Clifford Chance, Aneta Ciechowicz-Jaworska, Kancelaria Radcy Prawnego Aneta Ciechowicz-Jaworska, dr Krzysztof Korus, Kancelaria dLK Korus Okoń Radcowie Prawni,
Elżbieta Modzelewska-Wąchal, Kancelaria „Centrum Prawa Konkurencji”, Krzysztof Motylski, Bank BPH, Piotr Suski, Kancelaria Markiewicz & Sroczyński, Julita Zimoch-Tuchołka,
Kancelaria Domański Zakrzewski Palinka

Więcej informacji znajdą Państwo na stronie: http://mmcpolska.pl/event/zarzadzanie-reklamacjami-na-rynku-finansowym-w-swietle-planowanych-zmian-prawnych

Kontakt:
Paulina Kaczmarek,
Kierownik Projektu
T: 22 379 29 31
E-mail: p.kaczmarek@mmcpolska.pl

Dodaj nowy komentarz

Zawartość pola nie będzie udostępniana publicznie.
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.
  • Use to create page breaks.

Więcej informacji na temat formatowania

CAPTCHA
Przepisz cyfry i litery z obrazka. Stanowi to zabezpieczenie przed spamem. Jeśli znaki są nieczytelne, kliknij ikonę odświeżenia obrazka (dwie strzałki nad ikoną głośnika).