Portal tworzy kreatywna agencja marketingowa:

Pięćdziesiąta Aula, połączona z wręczaniem Aulerów

Łukasz Kacprowicz | Młoda Krew Biznesu

29 kwietnia 2010 w sali NewConnect budynku GPW w Warszawie inicjatywa Aula Polska przyznała Aulery - wyróżnienia dla młodych projektów technologicznych.

W wyborze laureatów wzięto pod uwagę: innowacyjność wdrażanych rozwiązań, konsekwencję w działaniu, efektywność, przychody oraz wkład w budowę przedsiębiorczości technologicznej.

Laureatami Aulerów 2010 zostały:

Gametrade.pl - platforma, która w ciągu trzech miesięcy od upublicznienia zyskała miano lidera w branży wymiany gier online. Założyciel Gametrade udowodnił, że trafna identyfikacja niszy i konsekwencja w działaniu pozwalają stworzyć realny biznes przy ograniczonych zasobach.

Peryskop.pl - serwis, który wykorzystuje zaawansowane algorytmy do porównywania i agregowania recenzji oraz opinii produktowych. Szczególnie doceniono sprawność w pozyskiwaniu kapitału na rozwój - jednocześnie od funduszu venture capital oraz z Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka. Peryskop.pl jest również zwycięzcą Mini Seedcamp 2010 - europejskiego konkursu dla start-upów.

JakDojade.pl - witryna, która pozwala w prosty sposób wytyczyć trasy przejazdu komunikacją miejską w Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Szczecinie, Warszawie i Wrocławiu. Przez 4 lata projekt ewoluował od pracy inżynierskiej do prężnego start-upu finansowanego ze środków prywatnych i unijnych.

AdTaily.pl - narzędzie, dzięki któremu zakup reklam na witrynach z tzw. "długiego ogona" jest szybki i elastyczny, a właściciele niszowych serwisów w końcu mogą na tym zarabiać. Poza dynamicznym rozwojem doceniono pozyskanie inwestora prywatnego oraz udział w finale konkursu SeedCamp 2008.

Specjalnego Aulera przyznano przedsiębiorcy internetowemu Rafałowi Agnieszczakowi za promowanie przedsiębiorczości technologicznej poprzez Startup School, wywiady z praktykami branży internetowej w Lookr.tv oraz punktowanie urzędniczych absurdów w przyznawaniu środków z Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.

Wyróżnione start-upy otrzymają od Fundatora Aulerów - firmy City Channel - kampanie reklamowe na nośnikach multimedialnych (ekrany telewizyjne umieszczone w środkach komunikacji miejskiej) o łącznej wartości 100 tysięcy zł.

Mecenat nad imprezą objęły fundusz Markom Invest oraz Windows Live - dostawca poczty Hotmail. Gospodarzem wydarzenia został NewConnect.

Partnerami Aulerów są: Kancelaria Wierzbowski Eversheds, Gastronauci.pl, StreamOnline.pl, NetPR.pl, Dhosting.pl oraz agencja KINGS.

Dodaj nowy komentarz

Zawartość pola nie będzie udostępniana publicznie.
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.
  • Use to create page breaks.

Więcej informacji na temat formatowania

CAPTCHA
Przepisz cyfry i litery z obrazka. Stanowi to zabezpieczenie przed spamem. Jeśli znaki są nieczytelne, kliknij ikonę odświeżenia obrazka (dwie strzałki nad ikoną głośnika).