Portal tworzy kreatywna agencja marketingowa:

Reklama w internecie

Wydaje się że skuteczna reklama w internecie jest z założenia czymś bardzo kosztownym. Jest tak tylko częściowo: zależy jaką formę reklamy wybierzemy oraz jaka ma być docelowa grupa odbiorców. Jeśli staramy się trafić w rynek na którym jest duża konkurencja, tylko atrakcyjna oprawa graficzna pozwoli na osiągnięcie dobrych wyników. Technologią która pozwala osiągnąć to przy stosunkowo małych nakładach finansowych jest
reklama flash.

Portret użytkownika Michał Toczyski

Mówiąc o reklamie masz na myśli bannery, roll-upy, kreacje? To jeden z elementów marketingu i służy pewnemu celowi. Czasami to cel sprzedażowy, innym razem brandingowy. Niekiedy promujemy się, by zdobyć bazę potencjalnych klientów, np. użytkowników serwisu czy czytelników newslettera. Choć wszystko zmierza do jednego - zysku.

Już tak przy okazji bannerki JPG są jeszcze tańsze od flasha :). Cokolwiek robimy promując swój biznes, miejmy na uwadze nasz cel. Nie możemy określić, który banner, tekst, cokolwiek okaże ię najskuteczniejsze. To trzeba wcześniej sprawdzić. Marketing polega na testowaniu.

Atrakcyjna oprawa graficzna to niekoniecznie migające bannerki z wielkim, żarówiatym napisem "kup mnie". Niektóre badania pokazują, że im bardziej reklama rzuca się w oczy, tym czytelnik ma mniejszą okazję w nią kliknąć - jeśli mówimy o kreacjach. Albo zjeżdza trochę niżej, by bannera nie było widać, bo go rozprasza.

Myśląc o promocji patrzmy całościowo - mamy pozycjonowanie w wyszukiwarkach, reklamę kontekstową adwords, portale społecznościowe, bannery, teksty sprzedażowe, marketing wirusowy, ulotki i wizytówki, permission marketing, czyli direct mail i tak dalej. Właściwie skomponowana strategia zawiera różne elementy, które w kupieniu dają okreslony rezultat.

Dodaj nowy komentarz

Zawartość pola nie będzie udostępniana publicznie.
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.
  • Use to create page breaks.

Więcej informacji na temat formatowania

CAPTCHA
Przepisz cyfry i litery z obrazka. Stanowi to zabezpieczenie przed spamem. Jeśli znaki są nieczytelne, kliknij ikonę odświeżenia obrazka (dwie strzałki nad ikoną głośnika).