Portal tworzy kreatywna agencja marketingowa:

Szaleństwo marketingu świątecznego

witam, 

od jakiegoś czasu jako konsumenc jesteśmy z każdej strony atakowani przez reklamy i promocje świąteczne, które wydają się na pierwszy rzut oka znakomitą okazją. Jednak jako racjonalni konsumenci powinniśmy dokładnie przeanalizować sytuację i zauważyć, że wiele firm manipuluje nami (np. zmieniając ceny produktów na wyższe nim nagle w grudniu je obniży ogłaszając promocję). Wychwycenie takiej sytuacji może spowodować utratę zaufania do danej firmy. Ponadto firmy powinny zastanowić się nad tym czy nie odpuścić sobie części marketingu prowadzonego przed świetami i pozostawić więcej funduszy na tzw. martwy okres po świętach, który powodouje spadek zysków firmy. Te i więcej rad, które mogą wspóc firmy w okresie około świątecznym znajdziecie w tym filmiku : http://webownia.pl/blog/swieta-swieta-i-po-swietach.html. Warto przemyśleć swoje działania i nie dać się zwariować :)

Portret użytkownika Kasia56

Dlatego nie warto pochopnie podejmować decyzji. Jeśli planujemy zakup czegoś droższego, trzeba przejrzeć ceny w internecie i dopiero wtedy zajrzeć do sklepów z promocjami. Promocje mają to do siebie, że tylko na pozór są dla nas atrakcyjne. W większości przypadków okazuje się, że ceny są wyższe niż normalnie.

Dodaj nowy komentarz

Zawartość pola nie będzie udostępniana publicznie.
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.
  • Use to create page breaks.

Więcej informacji na temat formatowania

CAPTCHA
Przepisz cyfry i litery z obrazka. Stanowi to zabezpieczenie przed spamem. Jeśli znaki są nieczytelne, kliknij ikonę odświeżenia obrazka (dwie strzałki nad ikoną głośnika).