Portal tworzy kreatywna agencja marketingowa:

Jak analizować źródła Twoich klientów?

Witaj Partnerze,

dzisiaj dowiesz się, jak sprawdzić, skąd przychodzą do Ciebie klienci. W programie partnerskim Sukces PRO to wygląda bardzo prosto.

http://www.sukcespro.pl/p-NID-KAMPANIA/szkolenia/zapanuj-nad-czasem.html

Oczywiście za KAMPANIA podstawiasz wybrany przez siebie wyraz, który będzie Ci mówił, skąd masz klientów. Jeśli wysyłasz 1000 maili informujących o konferencji i sprzedasz 3 uczestnictwa, to skuteczność mailingu wynosi: 3/1000 * 100% = 0,3%.

NID to Twój identyfikator partnerski, w moim przypadku: 1.

Możesz wysłać 3 mailingi. Mogą się różnić tekstem, tematem, czy grupą docelową. Mail do każdego mailingu zawiera inny tracker:

/p-1-link1/
/p-1-link2/
/p-1-link3/

Ich skuteczność, załóżmy, że wynosiła:
link1: 5% wejść, 1% skuteczności strony. 1% * 5% = 0,05% skuteczności mailingu
link2: 10% wejść, 3% skuteczności strony. 10% * 3% = 0,3% skuteczności mailingu
link3: 15% wejść, 0,5% skuteczności oferty. 15% * 0,5% = 0,075% skuteczności mailingu

Czyli wygrał link2, bo przyniósł Ci najlepszy wynik. Dzięki tym badaniom możesz w przyszłości sugerować się, jak napisać ofertę, mail, etc. Poza tym możesz przetestować w powyższy sposób skuteczność maili i oferty na mniejszej grupie osób, by później podsumować wyniki i wysłać zwycięski mail do większej liczby osób.

W panelu Sukces PRO znajdziesz statystyki, które podadzą Ci liczbę klientów i ich źródła.

Dodaj nowy komentarz

Zawartość pola nie będzie udostępniana publicznie.
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.
  • Use to create page breaks.

Więcej informacji na temat formatowania

CAPTCHA
Przepisz cyfry i litery z obrazka. Stanowi to zabezpieczenie przed spamem. Jeśli znaki są nieczytelne, kliknij ikonę odświeżenia obrazka (dwie strzałki nad ikoną głośnika).