Portal tworzy kreatywna agencja marketingowa:

Marketing

Realizacja usług marketingowych – wewnątrz czy przez agencję?

Michał Toczyski | Przestrzeń dla biznesu

Trend outsourcingu od kilku lat występuje w wielu branżach i najwyraźniej zadomawia się w nich na dobre. Zlecanie wykonywania określonych prac na zewnątrz stało się nie tylko doraźną metodą na wsparcie projektów, przy których brakuje zasobów ludzkich, ale również sposobem na długofalową realizację działań z różnych obszarów – od outsourcingu kadr i płac, przez księgowość i call center, aż po realizację strategii marketingowych. No właśnie – czy wsparcie agencji reklamowej zawsze jest konieczne? Co przemawia za skorzystaniem z usług zewnętrznej, wyspecjalizowanej firmy marketingowej, a co za zatrudnieniem specjalisty wewnątrz struktury przedsiębiorstwa?

Ekosystem marketingowy – jak płacić mniej za więcej?

m.antoniak | Przestrzeń dla biznesu

Za to, by marka wyskakiwała z przysłowiowej lodówki, trzeba zwykle słono zapłacić. Na taki sukces składa się zazwyczaj systematyczna inwestycja w wiele kanałów promocji. Na szczęście pojawiają się alternatywne – tańsze metody pozyskania grona przywiązanych odbiorców. Jedną z nich jest budowa ekosystemu marketingowego. Co warto o nim wiedzieć?

Marketing rekrutacyjny – kilka kroków, by znaleźć idealnego kandydata

Redakcja | Przestrzeń dla biznesu

Powoli kończą się złote czasy dla pracodawców i nastaje era pracownika. Oznacza to, że w wielu branżach firmy muszą się postarać, by do ich szeregów dołączali Ci najlepsi z najlepszych. Jak przekonać wykwalifikowanych specjalistów do udziału w danej rekrutacji? Odpowiedzią jest marketing rekrutacyjny.

Biznesowe i Marketingowe korzyści z założenia i prowadzenia Bloga firmowego

m.antoniak | Przestrzeń dla biznesu

Sprawne prowadzenie biznesowego bloga to taktyka marketingowa, która czerpie z Twojej wiedzy i zaangażowania i która owocuje zwiększeniem widoczności Twojej firmy w Internecie, uzyska

Czy User Experience wpływa na pozycjonowanie w Google?

m.antoniak | Przestrzeń dla biznesu

Wyszukiwarka Google ciągle dąży do poprawy jakości działania i oferowania coraz to celniejszych wyników zapytań. W tym celu silnik wyszukiwarki został stworzony tak, by rozpoznawać strony, które satysfakcjonują użytkowników, od tych, które nie spełniają ich oczekiwań. Czy Twoja strona internetowa jest dobrze oceniana przez algorytmy Google? A przede wszystkim przez twoich potencjalnych klientów?

Czy warto inwestować w materiały promocyjne?

Redakcja | Przestrzeń dla biznesu

Prowadzenie działalności gospodarczej, akcji o charakterze społecznym lub charytatywnym czy promocja konkretnego wydarzenia, wiąże się z zastosowaniem odpowiednich elementów marketingowych. Wśród najczęściej wybieranych znajdują się m.in. wizytówki, ulotki, stojaki banerowe czy kalendarze. Wszystkie materiały promocyjne tego typu można wykonać w jednym miejscu, otrzymując produkty wysokiej jakości i spełniające wszelkie wymagania. Odpowiednim rozwiązaniem dla biznesu, jak i do promocji w innych celach jest Drukarnia Maciaszczyk Poznań.

Przeczytaj mój tekst, czyli 5 sposobów na zwiększenie konwersji na blogu

Do autorów nudnych i nic niewnoszących tekstów – nie tędy droga!

Naucz się pisać poczytny newsletter, dzięki trikom, z jakich korzystają najskuteczniejsze agencje marketingowe!

m.antoniak | Przestrzeń dla biznesu

Opanowałeś 5 zasad, o których pisaliśmy w pierwszej części? Chcesz, by wysyłane przez Ciebie newslettery były jeszcze skuteczniejsze?

 

Filmy 360 i współczesny marketing

Redakcja | Przestrzeń dla biznesu

Kilka lat temu współczesny marketing stanął przed ogromnym wyzwaniem. W zalewie informacji i natłoku reklam coraz większa ilość treści reklamowych pozostaje praktycznie niezauważona przez konsumentów. Czasy, gdy większość społeczeństwa „ślepo” kupowała to co w reklamie powoli odchodzą w przeszłość.

Inbound Marketing – spraw, by klienci sami do Ciebie przyszli

m.antoniak | Przestrzeń dla biznesu

Wiele strategii marketingowych opiera się na przestarzałym przekonaniu, że o klienta trzeba zawalczyć, zalewając go falą sprzedażowych haseł. Takie hasła oczywiście muszą udowadniać, że oferta danej firmy jest dokładnie tym, czego potrzebuje odbiorca. W konsekwencji zmęczeni nachalnym marketingiem klienci, nie reagują wcale tak, jak chcieliby twórcy agresywnych kampanii.

A gdyby tak odwrócić sytuację i sprawić, że klient sam wyszuka daną firmę i  z własnej, nieprzymuszonej woli zapragnie skorzystać z jej usług?