Powoli kończą się złote czasy dla pracodawców i nastaje era pracownika. Oznacza to, że w wielu branżach firmy muszą się postarać, by do ich szeregów dołączali Ci najlepsi z najlepszych. Jak przekonać wykwalifikowanych specjalistów do udziału w danej rekrutacji? Odpowiedzią jest marketing rekrutacyjny.
Trend outsourcingu od kilku lat występuje w wielu branżach i najwyraźniej zadomawia się w nich na dobre. Zlecanie wykonywania określonych prac na zewnątrz stało się nie tylko doraźną metodą na wsparcie projektów, przy których brakuje zasobów ludzkich, ale również sposobem na długofalową realizację działań z różnych obszarów – od outsourcingu kadr i płac, przez księgowość i call center, aż po realizację strategii marketingowych. No właśnie – czy wsparcie agencji reklamowej zawsze jest konieczne? Co przemawia za skorzystaniem z usług zewnętrznej, wyspecjalizowanej firmy marketingowej, a co za zatrudnieniem specjalisty wewnątrz struktury przedsiębiorstwa?
Wyszukiwarka Google ciągle dąży do poprawy jakości działania i oferowania coraz to celniejszych wyników zapytań. W tym celu silnik wyszukiwarki został stworzony tak, by rozpoznawać strony, które satysfakcjonują użytkowników, od tych, które nie spełniają ich oczekiwań. Czy Twoja strona internetowa jest dobrze oceniana przez algorytmy Google? A przede wszystkim przez twoich potencjalnych klientów?
Prowadzenie działalności gospodarczej, akcji o charakterze społecznym lub charytatywnym czy promocja konkretnego wydarzenia, wiąże się z zastosowaniem odpowiednich elementów marketingowych. Wśród najczęściej wybieranych znajdują się m.in. wizytówki, ulotki, stojaki banerowe czy kalendarze. Wszystkie materiały promocyjne tego typu można wykonać w jednym miejscu, otrzymując produkty wysokiej jakości i spełniające wszelkie wymagania. Odpowiednim rozwiązaniem dla biznesu, jak i do promocji w innych celach jest Drukarnia Maciaszczyk Poznań.
Do autorów nudnych i nic niewnoszących tekstów – nie tędy droga!
Czasy, w których ludzie czytali wszystkie wysłane do nich e-maile mamy już dawno za sobą. Dziś, ponad połowa wiadomości, które trafiają na skrzynki pocztowe, idzie prosto do kosza albo do spamu. Kolejna lwia część, trafia tam od razu po przeczytaniu mało interesującego nagłówka. Co zrobić, by z Twoją wiadomością potencjalni klienci obeszli się inaczej?