Portal tworzy kreatywna agencja marketingowa:

Marketing

Marketing rekrutacyjny – kilka kroków, by znaleźć idealnego kandydata

Michał Toczyski | Przestrzeń dla biznesu

Powoli kończą się złote czasy dla pracodawców i nastaje era pracownika. Oznacza to, że w wielu branżach firmy muszą się postarać, by do ich szeregów dołączali Ci najlepsi z najlepszych. Jak przekonać wykwalifikowanych specjalistów do udziału w danej rekrutacji? Odpowiedzią jest marketing rekrutacyjny.

Realizacja usług marketingowych – wewnątrz czy przez agencję?

Michał Toczyski | Przestrzeń dla biznesu

Trend outsourcingu od kilku lat występuje w wielu branżach i najwyraźniej zadomawia się w nich na dobre. Zlecanie wykonywania określonych prac na zewnątrz stało się nie tylko doraźną metodą na wsparcie projektów, przy których brakuje zasobów ludzkich, ale również sposobem na długofalową realizację działań z różnych obszarów – od outsourcingu kadr i płac, przez księgowość i call center, aż po realizację strategii marketingowych. No właśnie – czy wsparcie agencji reklamowej zawsze jest konieczne? Co przemawia za skorzystaniem z usług zewnętrznej, wyspecjalizowanej firmy marketingowej, a co za zatrudnieniem specjalisty wewnątrz struktury przedsiębiorstwa?

Naucz się pisać poczytny newsletter, dzięki trikom, z jakich korzystają najskuteczniejsze agencje marketingowe!

Michał Toczyski | Przestrzeń dla biznesu

Opanowałeś 5 zasad, o których pisaliśmy w pierwszej części? Chcesz, by wysyłane przez Ciebie newslettery były jeszcze skuteczniejsze?

 

Biznesowe i Marketingowe korzyści z założenia i prowadzenia Bloga firmowego

m.antoniak | Przestrzeń dla biznesu

Sprawne prowadzenie biznesowego bloga to taktyka marketingowa, która czerpie z Twojej wiedzy i zaangażowania i która owocuje zwiększeniem widoczności Twojej firmy w Internecie, uzyska

Czy User Experience wpływa na pozycjonowanie w Google?

Redakcja | Przestrzeń dla biznesu

Wyszukiwarka Google ciągle dąży do poprawy jakości działania i oferowania coraz to celniejszych wyników zapytań. W tym celu silnik wyszukiwarki został stworzony tak, by rozpoznawać strony, które satysfakcjonują użytkowników, od tych, które nie spełniają ich oczekiwań. Czy Twoja strona internetowa jest dobrze oceniana przez algorytmy Google? A przede wszystkim przez twoich potencjalnych klientów?

Czy warto inwestować w materiały promocyjne?

Redakcja | Przestrzeń dla biznesu

Prowadzenie działalności gospodarczej, akcji o charakterze społecznym lub charytatywnym czy promocja konkretnego wydarzenia, wiąże się z zastosowaniem odpowiednich elementów marketingowych. Wśród najczęściej wybieranych znajdują się m.in. wizytówki, ulotki, stojaki banerowe czy kalendarze. Wszystkie materiały promocyjne tego typu można wykonać w jednym miejscu, otrzymując produkty wysokiej jakości i spełniające wszelkie wymagania. Odpowiednim rozwiązaniem dla biznesu, jak i do promocji w innych celach jest Drukarnia Maciaszczyk Poznań.

Przeczytaj mój tekst, czyli 5 sposobów na zwiększenie konwersji na blogu

Do autorów nudnych i nic niewnoszących tekstów – nie tędy droga!

Filmy 360 i współczesny marketing

Redakcja | Przestrzeń dla biznesu

Kilka lat temu współczesny marketing stanął przed ogromnym wyzwaniem. W zalewie informacji i natłoku reklam coraz większa ilość treści reklamowych pozostaje praktycznie niezauważona przez konsumentów. Czasy, gdy większość społeczeństwa „ślepo” kupowała to co w reklamie powoli odchodzą w przeszłość.

Inbound Marketing – spraw, by klienci sami do Ciebie przyszli

m.antoniak | Przestrzeń dla biznesu

Wiele strategii marketingowych opiera się na przestarzałym przekonaniu, że o klienta trzeba zawalczyć, zalewając go falą sprzedażowych haseł. Takie hasła oczywiście muszą udowadniać, że oferta danej firmy jest dokładnie tym, czego potrzebuje odbiorca. W konsekwencji zmęczeni nachalnym marketingiem klienci, nie reagują wcale tak, jak chcieliby twórcy agresywnych kampanii.

A gdyby tak odwrócić sytuację i sprawić, że klient sam wyszuka daną firmę i  z własnej, nieprzymuszonej woli zapragnie skorzystać z jej usług?

Jak skonstruować przyciągający uwagę newsletter, który zostanie przeczytany przez Twoich potencjalnych klientów?

m.antoniak | Przestrzeń dla biznesu

Czasy, w których ludzie czytali wszystkie wysłane do nich e-maile mamy już dawno za sobą. Dziś, ponad połowa  wiadomości, które trafiają na skrzynki pocztowe, idzie prosto do kosza albo do spamu. Kolejna lwia część, trafia tam od razu po przeczytaniu mało interesującego nagłówka. Co zrobić, by z Twoją wiadomością potencjalni klienci obeszli się inaczej?