1. Trafiasz do potencjalnych klientów
Wyszukiwarka internetowa jest pierwszym narzędziem, z którego korzystają potencjalni klienci. Potwierdzają to badania przeprowadzone przez IAB Mediascope Europe. Wynika z nich, że aż 98% internautów przynajmniej raz szukało informacji na temat usługi lub produktu w sieci. Internet pomaga klientom znaleźć interesującą ich usługę w swojej okolicy. Mieszkanka Rzeszowa, która chce zadbać o swój wygląd może wpisać w wyszukiwarkę hasło kosmetyczka Rzeszów i nie ruszając się z domu znaleźć swój ulubiony gabinet. Jeśli Twoja firma jest w Internecie, to prawdopodobieństwo, że klient do Ciebie trafi wzrasta nawet kilkukrotnie!
2. Jesteś wiarygodny
Wśród internautów od dawna panuje przekonanie, że jeśli nie ma Cię w Internecie to znaczy, że nie istniejesz. Właśnie dlatego użytkownicy tak często korzystają z wyszukiwarki internetowej. Dzięki niej klient może sprawdzić czy interesująca go firma naprawdę istnieje i jest godna zaufania. Zadbaj więc o to, aby Twoja firma znalazła się na portalach i w katalogach branżowych. Jeżeli prowadzisz salon kosmetyczny, dobrym wyborem będzie katalog kosmetyczek. Każda branża posiada swoje własne portale, które są znane w gronie potencjalnych klientów.
3. Pokazujesz, że jesteś specjalistą
Nie wystarczy, że jesteś specjalistą w swojej branży i świadczysz usługi na najwyższym poziomie. Najważniejsze jest to, aby wiedzieli o tym Twoi klienci. Zaprezentuj zarówno efekty swojej pracy, jak i posiadaną wiedzę. Dobrym pomysłem jest publikowanie zdjęć oraz filmów, na których pokażesz swoją działalność. Ponadto możesz podzielić się z innymi doświadczeniem pisząc artykuły branżowe na swoją stronę internetową. Dzięki temu pokażesz, że jesteś specjalistą w branży, co pomoże Ci budować pozytywny wizerunek w Internecie.
Dodaj nowy komentarz