Portal tworzy kreatywna agencja marketingowa:

Grupa PR w Budownictwie rośnie w siłę na Facebook.com

Łukasz Kacprowicz | Młoda Krew Biznesu

PR w Budownictwie na Facebook.com to już nie tylko program edukacyjny, ale przede wszystkim społeczność. Obecnie Program Edukacyjny skupia wokół siebie już prawie 300 osób. Do grona sympatyków należą głównie młodzi ludzie, kreatywni, z pomysłami, zainteresowani tematyką promowania budownictwa.

Na profilu PR w Budownictwie członkowie kontaktują się między sobą, wymieniają poglądy i pomysły na temat rozwiązań odpowiednich dla branży budowlanej oraz szans przed nią stojących.
Jak podaje współzałożyciel portalu społecznościowego Facebook.com Mark Zuckerberg liczba użytkowników w lipcu tego roku wzrosła do pół miliarda. Przez ostatnie pół roku do serwisu zapisało się 100 mln osób.

W Polsce portal Zuckerberga zajmuje drugie miejsce wśród portali społecznościowych, wyprzedza go tylko portal Nk.pl (do niedawna funkcjonujący jako Nasza-klasa.pl). Z danych samego Facebooka wynika, że w czerwcu korzystało z niego 2,77 mln polskich internautów.
To spory kontent. I łakomy kąsek dla firm. Do portalu weszły już najpopularniejsze marki, takie jak Pepsi, H&M, Maxwell House. Największą społecznością skupioną wokół marki są fani Małego Głoda (156 231), maskotki i „twarzy” Danona. Jednak niewiele firm decyduje się na taki krok, mimo dużej liczby aktywnych użytkowników. Do niszowych, wręcz nieobecnych należy branża budowlana, gdzie portalami posiadającymi konto na Facebook.com są m.in.: budowlany.pl, e-budownictwo i YTONG.

- Firmy po prostu nie mają pojęcia o potencjale jaki drzemie w portalach społecznościowych i o narzędziach, które wykorzystywane są w social media – mówi Tomasz Dziedzic z Programu Edukacyjnego PR w Budownictwie. PR w Budownictwie z założenia miał promować wiedzę na temat PR w branży budowlanej. Dlatego postanowiliśmy założyć oficjalny profil, do którego zaprosiliśmy ludzi z branży budowlanej i public relations. Profil ma wskazywać mocne punkty istniejących profili na Facebook.com, pokazywać co jest nie tak w istniejących stronach i portalach. PR w Budownictwie kładzie nacisk na interakcję z użytkownikami i wymianę poglądów i opinii. – kończy Tomasz Dziedzic.

PR w Budownictwie założył konto na Facebook.com na początku maja tego roku. Posty ukazują się codziennie i głównie związane są z tematyką public relations i budownictwem.

- Od kiedy oficjalnie ruszyliśmy z kampanią informującą o Programie Edukacyjnym PR w Budownictwie dołączyło już do nas bez mała 300 osób, mimo, że jeszcze nie ma oficjalnych zapisów - cieszy się Dziedzic.

Facebook został założony w lutym 2004 roku przez trzech młodych Amerykanów: 19-letniego wówczas Marka Zuckerberga oraz dwóch innych studentów prestiżowego Uniwersytetu Harvarda: Dustina Moscovitza i Chrisa Hughesa. Chcieli stworzyć stronę internetową, która pozwalałby im utrzymywać kontakt ze znajomymi. Obecnie portal społecznościowy bije rekordy popularności na całym świecie.

www.facebook.com/pages/PR-w-Budownictwie/108698635838894

Dodaj nowy komentarz

Zawartość pola nie będzie udostępniana publicznie.
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.
  • Use to create page breaks.

Więcej informacji na temat formatowania

CAPTCHA
Przepisz cyfry i litery z obrazka. Stanowi to zabezpieczenie przed spamem. Jeśli znaki są nieczytelne, kliknij ikonę odświeżenia obrazka (dwie strzałki nad ikoną głośnika).