Portal tworzy kreatywna agencja marketingowa:

Jak dobre pytanie może podnieść sprzedaż o 317%? (cz. III)

Bartłomiej Guzik | Młoda Krew Biznesu

Jaki jest sprawdzony sposób, aby zmusić ludzi od przeczytania Twojego
e-maila? Jedną z najlepszych technik nakłonienia ludzi do przeczytania Twoich sales-letterów, reklam, e-maili, czy innych tekstów reklamowych, jest zaczęcie od pytania.

Jaki jest sprawdzony sposób, aby zmusić ludzi od przeczytania Twojego
e-maila? Jedną z najlepszych technik nakłonienia ludzi do przeczytania Twoich sales-letterów, reklam, e-maili, czy innych tekstów reklamowych, jest zaczęcie od pytania.

Ale oto pułapka:

Typ pytania jaki użyjesz może albo podnieść sprzedaż albo zupełnie ją
zastopować.

Większość ludzi używa tzw. „yes-no questions” w swoich nagłówkach. Mogą zadać takie pytanie: „Czy chcesz zaoszczędzić na podatkach?”
Co złego w takim nagłówku? Natura tego pytania pozwala ludziom
odpowiedzieć tak lub nie i nie przeczytać niczego więcej!
Bardziej hipnotyczny nagłówek zawierający takie pytanie, na które ludzie
nie mogą odpowiedzieć bez czytania całości sales-lettera, reklamy czy
e-maila.

A oto przykład użycia tej metody:
Zamiast „Czy chcesz zaoszczędzić na podatkach?”, zmień to na bardziej
otwarte pytanie: „Który z tych trzech sposobów pomoże Ci zaoszczędzić na
podatkach?”

Słowo „który” jest kluczem w tym przykładzie. Oczywiście, nie możesz
odpowiedzieć nie przeczytawszy całego tekstu reklamowego poniżej tego
pytania.

Kiedyś podniosłem sprzedaż przy użyciu tej metody o udokumentowane
317%! Reklama oprogramowania do zamieszczania ofert pracy pytała: „Czy
to nowe oprogramowanie pomoże Ci znaleźć więcej pracowników?” Możesz
odpowiedzieć tak lub nie i zapomnieć o reklamie. To nie hipnotyczne.
Zmieniłem to na bardziej pociągające: „Jak to nowe oprogramowanie
pomoże Ci znaleźć nowych pracowników?” Tutaj słowo „jak” jest kluczem.
Teraz jest to pytanie, na które nikt nie może odpowiedzieć nie czytając całej
reklamy. W rezultacie sprzedaż wzrosła o 317% w stosunku do pierwszej
reklamy.

Chcesz więcej dowodów?

Zauważ, że tytuł tego rozdziału, to „Jak dobre pytanie może podnieść
sprzedaż o 317%?” - nie możesz na nie odpowiedzieć nie czytając tego
rozdziału!

I zauważ, jak rozpocząłem rozdział. Użyłem pytania: „Jaki jest sprawdzony sposób, aby zmusić ludzi od przeczytania Twojego e-maila?”

Znowu – musisz dalej czytać, by się dowiedzieć!
A teraz, kiedy już przeczytałeś ten rozdział stwórz parę hipnotycznych
nagłówków samodzielnie.
Hmm... W jakim e-mailu wypróbujesz tę hipnotyczną technikę po raz
pierwszy?

Fragment książki Hipnotyczny Marketing autorstwa Joe Vitale

Dodaj nowy komentarz

Zawartość pola nie będzie udostępniana publicznie.
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.
  • Use to create page breaks.

Więcej informacji na temat formatowania

CAPTCHA
Przepisz cyfry i litery z obrazka. Stanowi to zabezpieczenie przed spamem. Jeśli znaki są nieczytelne, kliknij ikonę odświeżenia obrazka (dwie strzałki nad ikoną głośnika).