Portal tworzy kreatywna agencja marketingowa:

Jak dobre pytanie może podnieść sprzedaż o 317%? (cz. III)

office | Przestrzeń dla biznesu

Jaki jest sprawdzony sposób, aby zmusić ludzi od przeczytania Twojego e-maila? Jedną z najlepszych technik nakłonienia ludzi do przeczytania Twoich sales-letterów, reklam, e-maili, czy innych tekstów reklamowych, jest zaczęcie od pytania.Jaki jest sprawdzony sposób, aby zmusić ludzi od przeczytania Twojego e-maila? Jedną z najlepszych technik nakłonienia ludzi do przeczytania Twoich sales-letterów, reklam, e-maili, czy innych tekstów reklamowych, jest zaczęcie od pytania. Ale oto pułapka: Typ pytania jaki użyjesz może albo podnieść sprzedaż albo zupełnie ją zastopować. Większość ludzi używa tzw. „yes-no questions” w swoich nagłówkach. Mogą zadać takie pytanie: „Czy chcesz zaoszczędzić na podatkach?” Co złego w takim nagłówku? Natura tego pytania pozwala ludziom odpowiedzieć tak lub nie i nie przeczytać niczego więcej! Bardziej hipnotyczny nagłówek zawierający takie pytanie, na które ludzie nie mogą odpowiedzieć bez czytania całości sales-lettera, reklamy czy e-maila. A oto przykład użycia tej metody: Zamiast „Czy chcesz zaoszczędzić na podatkach?”, zmień to na bardziej otwarte pytanie: „Który z tych trzech sposobów pomoże Ci zaoszczędzić na podatkach?” Słowo „który” jest kluczem w tym przykładzie. Oczywiście, nie możesz odpowiedzieć nie przeczytawszy całego tekstu reklamowego poniżej tego pytania. Kiedyś podniosłem sprzedaż przy użyciu tej metody o udokumentowane 317%! Reklama oprogramowania do zamieszczania ofert pracy pytała: „Czy to nowe oprogramowanie pomoże Ci znaleźć więcej pracowników?” Możesz odpowiedzieć tak lub nie i zapomnieć o reklamie. To nie hipnotyczne. Zmieniłem to na bardziej pociągające: „Jak to nowe oprogramowanie pomoże Ci znaleźć nowych pracowników?” Tutaj słowo „jak” jest kluczem. Teraz jest to pytanie, na które nikt nie może odpowiedzieć nie czytając całej reklamy. W rezultacie sprzedaż wzrosła o 317% w stosunku do pierwszej reklamy. Chcesz więcej dowodów? Zauważ, że tytuł tego rozdziału, to „Jak dobre pytanie może podnieść sprzedaż o 317%?” - nie możesz na nie odpowiedzieć nie czytając tego rozdziału! I zauważ, jak rozpocząłem rozdział. Użyłem pytania: „Jaki jest sprawdzony sposób, aby zmusić ludzi od przeczytania Twojego e-maila?” Znowu – musisz dalej czytać, by się dowiedzieć! A teraz, kiedy już przeczytałeś ten rozdział stwórz parę hipnotycznych nagłówków samodzielnie. Hmm... W jakim e-mailu wypróbujesz tę hipnotyczną technikę po raz pierwszy? Fragment książki Hipnotyczny Marketing autorstwa Joe Vitale

Dodaj nowy komentarz

Zawartość pola nie będzie udostępniana publicznie.
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.
  • Use to create page breaks.

Więcej informacji na temat formatowania

CAPTCHA
Przepisz cyfry i litery z obrazka. Stanowi to zabezpieczenie przed spamem. Jeśli znaki są nieczytelne, kliknij ikonę odświeżenia obrazka (dwie strzałki nad ikoną głośnika).