Portal tworzy kreatywna agencja marketingowa:

Marketing to dialog z Klientem

office | Przestrzeń dla biznesu

Zacznij szanować Swoich Klientów. Czasy monologu, w którym tylko Ty informowałeś masowo rynek, co masz do zaoferowania, minęły. Obok Ciebie istnieją dziesiątki, setki lub tysiące podobnych firm, które chętnie przejmą Twoje kontakty. Dziś nie wystarczy wysokiej jakości usługa. Potrzebujesz dobrze zbudowanej i solidnej relacji z odbiorcami.

Dialog w e-mail marketingu

Wysyłając wiadomość zachęcajmy adresata do wykonania określonej czynności. Niech będzie to skomentowanie bloga, odpowiedzenie na e-mail lub też wypełnienie ankiety. Zachęcanie masowego klienta do zakupu wymaga nawiązania z nim relacji i kilkukrotnego przesłania wiadomości. Podczas piątego kontaktu z nami Klient nas zapamięta i będzie bardziej skłonny do skorzystania z naszej oferty. Dlatego właśnie pojedyńczy e-mail nie wystarczy i nie przekonuje. Najpierw stwórzmy strategię komunikacji z rynkiem. Odpowiadajmy na wiadomości e-mail i nigdy sami nie kończmy korespondencji. Gdy druga strona pisze, że otrzymała ofertę i się z nią zapozna, wysyłajmy odpowiedź: "dziękuję za poświęcony czas i pozdrawiam, pozwolę sobie nawiązać kontakt w ciągu paru dni". Nigdy nie zostawiajmy maili bez odpowiedzi. Dzisiaj właściwa obsługa klienta jest niedocenianą i niezwykle poważną przewagą konkurencyjną niektórych przedsiębiorstw.

Dialog w telemarketingu

"Dzień dobry, dzwonię z firmy XYZ i mam dla pana nowy produkt". Porażające, pasjonujące i... nieskuteczne. Tajemnica współczesnego marketingu kryje się we właściwej obsłudze przed i posprzedażowej klienta. Zadziałaj inaczej niż wszyscy. Przedstaw się, że dzwonisz w imieniu X z konkretną propozycją - przedstaw główną korzyść. Zastanów się, na czym zależy nie Tobie, tylko osobie trzymającej drugą słuchawkę. Kontaktuj się wielokrotnie, gdy tylko zauważysz, że nawiązując długotrwałą relację, sprzedajesz więcej i szybciej. W artykule Pamiętaj, że sytuacja ludzi się zmienia podałem przykład Jana Fijora, który dzięku ciężkiemu, trudnemu, ale konsekwentnemu telefonowaniu miesiąc w miesiąc przez dwa lata, zdobył 5 zamówień od zamóżnego Klienta i jego znajomych.

Dodaj nowy komentarz

Zawartość pola nie będzie udostępniana publicznie.
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.
  • Use to create page breaks.

Więcej informacji na temat formatowania

CAPTCHA
Przepisz cyfry i litery z obrazka. Stanowi to zabezpieczenie przed spamem. Jeśli znaki są nieczytelne, kliknij ikonę odświeżenia obrazka (dwie strzałki nad ikoną głośnika).