Portal tworzy kreatywna agencja marketingowa:

Naucz się pisać poczytny newsletter, dzięki trikom, z jakich korzystają najskuteczniejsze agencje marketingowe!

office | Przestrzeń dla biznesu

Opanowałeś 5 zasad, o których pisaliśmy w pierwszej części? Chcesz, by wysyłane przez Ciebie newslettery były jeszcze skuteczniejsze?

 

W pierwszej części poradnika „Jak skonstruować newsletter, by przeczytało go jak najwięcej osób?”, pisaliśmy o 5 złotych zasadach:

  1. Zacznij pisać, wiedząc, co chcesz uzyskać i co chcesz przekazać w swoim newsletterze.
  2. Tytuł Twojego newslettera zadecyduje o tym, czy zostanie on otwarty.
  3. Nagłówek Twojego newslettera zadecyduje o tym, czy zostanie on przeczytany.
  4. Informuj, nie reklamuj.
  5. Kreatywnie i umiejętnie wykorzystuj pomoce wizualne.

Teraz, czas poznać 5 nowych zasad, które po przeczytaniu tego artykułu będziesz w stanie samodzielnie wykorzystać w praktyce. Zachęcamy do zapoznania się z artykułem "Naucz się pisać poczytny newsletter, dzięki trikom, z jakich korzystają najskuteczniejsze agencje marketingowe!".

 

Dodaj nowy komentarz

Zawartość pola nie będzie udostępniana publicznie.
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.
  • Use to create page breaks.

Więcej informacji na temat formatowania

CAPTCHA
Przepisz cyfry i litery z obrazka. Stanowi to zabezpieczenie przed spamem. Jeśli znaki są nieczytelne, kliknij ikonę odświeżenia obrazka (dwie strzałki nad ikoną głośnika).