Portal tworzy kreatywna agencja marketingowa:

Patronat Mentora.pl: Look&Mobile, 27 czerwca 2013, Warszawa

Michał Toczyski | Przestrzeń dla biznesu

Zapraszamy na niepowtarzalne wydarzenie! Praktyczne warsztaty dla marketerów z branży FMCG

Miejsce: Businessman Institute, Ul. Trakt Lubelski 40A

Prowadzący:

KATARZYNA BEDNARSKA
Ekspert w dziedzinie mobilnego marketingu, blogerka i tester aplikacji mobilnych. Koordynuje niestandardowe akcje związane z rich media oraz augmented reality. Prelegent na konferencji Pulsu Biznesu, IAB oraz prowadząca warsztaty dla domów mediowych.

RAFAŁ STASZKIEWICZ
Doświadczony menedżer, przedsiębiorca, ekspert z zakresu budowania strategii, brandingu, komunikacji marketingowej oraz wykorzystania nowych technologii (internet, mobile). Partner i Country Manager sieci reklamy mobilnej Adello Polska, założyciel i CEO agencji mobile marketing - Mobilizer. Ma kilkunastoletnie doświadczenie w obszarze marketingu. Doktorant Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Prelegent, wykładowca, trener z zakresu budowania strategii, brandingu i nowoczesnej komunikacji marketingowej na ogólnopolskich konferencjach, studiach podyplomowych oraz w ramach projektów UE.

TOMASZ SZULKOWSKI
Odpowiedzialny za produkt reklamowy, strategie sprzedaży i budowanie relacji biznesowych z kluczowymi reklamodawcami. Inicjuje działania new business z firmami nie wykorzystującymi do tej pory Mobile Marketingu. W branży mediowej pracuje od ponad 12 lat, początkowo związany z branżą out-of-home media, później wydawniczą (Forbes, Polityka) oraz digital (portal o2.pl). Absolwent SGH.

WITOLD SIEKIERZYŃSKI
Kierownik Działu Marketingu Usług Dodanych i Zarzadzania Kontentem w T-Mobile. Od piętnastu lat w branży telekomunikacyjnej odpowiadał zarówno za działania z zakresu marketingu relacji (wdrażanie i prowadzenie programów lojalnościowych, campaign management), jak i rozwój usług dodanych (w tym z obszaru usług finansowych i NFC). Z wykształcenia psycholog ekonomiczny specjalizujący się w komunikacji i zarządzaniu relacjami (jak wykładowca współpracuje m.in. z Wydziałem Psychologii UW, SWPS i KSSI PAN). W wolnym czasie aktywnie uczestniczy w działaniach non-profit w zakresie kultury (jest jednym z opiekunów Nagrody Literackiej im. Janusza A. Zajdla).

Warsztat skierowany do:

  • Prezesów/Viceprezesów spółek
  • Dyrektorów Marketingu
  • Digital Managerów
  • Brand Managerów
  • Product Managerów
  • Specjalistów ds. marketingu
  • Specjalistów ds. zakupu mediów
  • Category Managerów
  • Więcej informacji na stronie platiniumcast.pl

Program:

9:00-9:15
Powitanie uczestników
9:15-10:00
Mobile w pigułce:
dlaczego warto korzystać z rozwiązań mobilnych 
rynek mobilny w Polsce i na świecie 
konsument w świecie mobilnym:
kim są użytkownicy smartfonfów, tabletów 
jak korzystają z urządzeń 
zachowania i potrzeby posiadaczy smartfonów 
multiscreening i multitasking
10:00-11:00
Marka FMCG w świecie mobilnym:
wybrane narzędzia komunikacji mobile: SMS, Reklama mobilna, Kody QR, NFC, Augmented reality
zasady dot. obecności marki w świecie mobilnym 
mobile a komunikacja zintegrowana marki
11:00-11:15
Przerwa kawowa
11:15-12:45
Aplikacja dla marki czy serwis mobilny?
czy moja marka potrzebuje aplikacji czy serwis mobilnego - jaką strategię rozwoju wybrać?
zalety i wady aplikacji mobilnych 
zalety i wady serwisów mobilnych 
co to znaczy „responsive design”? 
jak przygotować dobry landing page pod kątem kampanii a jak dobrą stronę produktową 
aplikacja to nie wszystko – czym jest marketing aplikacji? 
przykłady najlepszych aplikacji wizerunkowych, brandingowych, produktowych – case study
12:45-14:00
Reklama mobilna w praktyce:
Jak działa reklama mobilna – zalety, możliwości, przyszłość 
Efektywność kampanii mobilnych 
Podstawowe formaty reklamowe 
Wykorzystanie rich-media 
Największe grzechy reklamy mobilnej 
Planowane i realizacja kampanii 
Przykłady ciekawych kampanii mobilnych – case study
14:00-14:30
Przerwa obiadowa
14:30-15:15
Wykorzystanie dynamicznej geolokalizacji w celu stymulowania sprzedaży w POS
Techniki wsparcia retail:
- geolokalizacja - dotarcie do użytkowników tuż przed podjęciem decyzji zakupowej przy półce
- mobilne gazetki handlowe 
- mobilne programy lojalnościowe
- wykorzystanie tagów NFC
15:20-16:20
PRACA W GRUPACH ROBOCZYCH 
Przygotowanie koncepcji kampanii mobilnej lub funkcjonalności aplikacji mobilnej przy określonych założeniach briefu
16:20-16:40
Podsumowanie warsztatu: pytania, dyskusja

Więcej informacji i zapisy: http://platiniumcast.pl/look-mobile-praktyczne-warsztaty-dla-marketerow-z-branzy-fmcg

Dodaj nowy komentarz

Zawartość pola nie będzie udostępniana publicznie.
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.
  • Use to create page breaks.

Więcej informacji na temat formatowania

CAPTCHA
Przepisz cyfry i litery z obrazka. Stanowi to zabezpieczenie przed spamem. Jeśli znaki są nieczytelne, kliknij ikonę odświeżenia obrazka (dwie strzałki nad ikoną głośnika).