Zapraszamy na niepowtarzalne wydarzenie! Praktyczne warsztaty dla marketerów z branży FMCG
Miejsce: Businessman Institute, Ul. Trakt Lubelski 40A
KATARZYNA BEDNARSKA
Ekspert w dziedzinie mobilnego marketingu, blogerka i tester aplikacji mobilnych. Koordynuje niestandardowe akcje związane z rich media oraz augmented reality. Prelegent na konferencji Pulsu Biznesu, IAB oraz prowadząca warsztaty dla domów mediowych.
RAFAŁ STASZKIEWICZ
Doświadczony menedżer, przedsiębiorca, ekspert z zakresu budowania strategii, brandingu, komunikacji marketingowej oraz wykorzystania nowych technologii (internet, mobile). Partner i Country Manager sieci reklamy mobilnej Adello Polska, założyciel i CEO agencji mobile marketing - Mobilizer. Ma kilkunastoletnie doświadczenie w obszarze marketingu. Doktorant Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Prelegent, wykładowca, trener z zakresu budowania strategii, brandingu i nowoczesnej komunikacji marketingowej na ogólnopolskich konferencjach, studiach podyplomowych oraz w ramach projektów UE.
TOMASZ SZULKOWSKI
Odpowiedzialny za produkt reklamowy, strategie sprzedaży i budowanie relacji biznesowych z kluczowymi reklamodawcami. Inicjuje działania new business z firmami nie wykorzystującymi do tej pory Mobile Marketingu. W branży mediowej pracuje od ponad 12 lat, początkowo związany z branżą out-of-home media, później wydawniczą (Forbes, Polityka) oraz digital (portal o2.pl). Absolwent SGH.
WITOLD SIEKIERZYŃSKI
Kierownik Działu Marketingu Usług Dodanych i Zarzadzania Kontentem w T-Mobile. Od piętnastu lat w branży telekomunikacyjnej odpowiadał zarówno za działania z zakresu marketingu relacji (wdrażanie i prowadzenie programów lojalnościowych, campaign management), jak i rozwój usług dodanych (w tym z obszaru usług finansowych i NFC). Z wykształcenia psycholog ekonomiczny specjalizujący się w komunikacji i zarządzaniu relacjami (jak wykładowca współpracuje m.in. z Wydziałem Psychologii UW, SWPS i KSSI PAN). W wolnym czasie aktywnie uczestniczy w działaniach non-profit w zakresie kultury (jest jednym z opiekunów Nagrody Literackiej im. Janusza A. Zajdla).
9:00-9:15
|
Powitanie uczestników
|
9:15-10:00
|
Mobile w pigułce:
dlaczego warto korzystać z rozwiązań mobilnych rynek mobilny w Polsce i na świecie konsument w świecie mobilnym: kim są użytkownicy smartfonfów, tabletów jak korzystają z urządzeń zachowania i potrzeby posiadaczy smartfonów multiscreening i multitasking |
10:00-11:00
|
Marka FMCG w świecie mobilnym:
wybrane narzędzia komunikacji mobile: SMS, Reklama mobilna, Kody QR, NFC, Augmented reality zasady dot. obecności marki w świecie mobilnym mobile a komunikacja zintegrowana marki |
11:00-11:15
|
Przerwa kawowa
|
11:15-12:45
|
Aplikacja dla marki czy serwis mobilny?
czy moja marka potrzebuje aplikacji czy serwis mobilnego - jaką strategię rozwoju wybrać? zalety i wady aplikacji mobilnych zalety i wady serwisów mobilnych co to znaczy „responsive design”? jak przygotować dobry landing page pod kątem kampanii a jak dobrą stronę produktową aplikacja to nie wszystko – czym jest marketing aplikacji? przykłady najlepszych aplikacji wizerunkowych, brandingowych, produktowych – case study |
12:45-14:00
|
Reklama mobilna w praktyce:
Jak działa reklama mobilna – zalety, możliwości, przyszłość Efektywność kampanii mobilnych Podstawowe formaty reklamowe Wykorzystanie rich-media Największe grzechy reklamy mobilnej Planowane i realizacja kampanii Przykłady ciekawych kampanii mobilnych – case study |
14:00-14:30
|
Przerwa obiadowa
|
14:30-15:15
|
Wykorzystanie dynamicznej geolokalizacji w celu stymulowania sprzedaży w POS
Techniki wsparcia retail: - geolokalizacja - dotarcie do użytkowników tuż przed podjęciem decyzji zakupowej przy półce - mobilne gazetki handlowe - mobilne programy lojalnościowe - wykorzystanie tagów NFC |
15:20-16:20
|
PRACA W GRUPACH ROBOCZYCH
Przygotowanie koncepcji kampanii mobilnej lub funkcjonalności aplikacji mobilnej przy określonych założeniach briefu |
16:20-16:40
|
Podsumowanie warsztatu: pytania, dyskusja
|
Więcej informacji i zapisy: http://platiniumcast.pl/look-mobile-praktyczne-warsztaty-dla-marketerow-z-branzy-fmcg
Dodaj nowy komentarz