Portal tworzy kreatywna agencja marketingowa:

Patronat Mentora.pl - Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem systemów CRM, 9 grudnia 2014, Warszawa

Bądź na bieżąco!

Jeszcze w tym roku spotkanie dla kadry zarządzającej przedsiębiorstwami..

Zapraszamy do wspólnej debaty o zmianach i rozwoju biznesu:

UDZIAŁ BEZPŁATNY!

Pozyskanie współczesnego klienta...
Rozpoznanie jego potrzeb...
Utrzymanie pozytywnych relacji z Managementem firmy...

Jaką rolę odgrywają w tym systemy CRM?

To nie jest proste rozwiązanie, jakby mogło się na początku wydawać! To klucz to osiągnięcia sukcesu!

Już 9 grudnia podczas konferencji "Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem systemów CRM" zapraszamy do dyskusji o relacjach, sprzedaży, marketingu i roli systemów CRM.

Proponowana tematyka konferencji:

  • Jaki jest współczesny Klient? Jak go pozyskać i utrzymać?
  • Jak wykorzystać wiedzę o potrzebach potencjalnego Klienta?
  • Jak współcześnie zbudować przewagę konkurencyjną na rynku?
  • Rola systemów CRM w budowaniu relacji z Klientem
  • Wdrożenie i integracja systemu CRM
  • CRM w modelu cloud computing
  • Mobilny CRM – wsparcie handlowca w terenie
  • Automatyzacja działań marketingowych (marketing automation)
  • Utrzymanie relacji z klientem za pomocą Social CRM
  • Aplikacje sprzedażowe
  • Skuteczna komunikacja
  • Analiza danych klienta
  • CRM, a zarządzanie wiedzą

Do udziału w konferencji zapraszamy:
1. Przedstawicieli Zarządu
2. Dyrektorów i Kierowników zarządzających działami: marketingu, sprzedaży, handlowego, IT, BOK, osoby odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną w firmie, osoby zajmujące się wdrożeniem systemów CRM w firmie

Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób.

Rejestracja >>

Podczas konferencji wykłady poprowadzą m.in.:

  • Błażej Pabiszczak - Chief Executive Office, YetiForce, "Najlepszy otwarty CRM w praktyce"
  • Krzysztof Zych - Dyrektor Zarządzający, enxoo sp. z o.o., "Jak skutecznie wykorzystać systemu CRM w chmurze na przykładzie projektów firmy enxoo dla firm dystrybucyjnych"
  • Michał Wojciechowski, CEO & Co-founder iPresso Marketing Automation, "Co to jest i jak działa Marketing Automation 360?"
  • Mikołaj Winkiel, Chief Evangelist, Brand24, "Jak skutecznie odnaleźć klientów przy pomocy monitoringu"
  • Maciej Tesławski, Marketing Communication Academy, "Inbound marketing - tylko dla orłów"
  • Grzegorz Filipowicz - Prezes HRport oraz partner ForFuture i Sławomir Kurowski - Kierownik działu IT w Nowoczesnej Firmie S.A., "Wsparcie rozwoju pracowników dzięki procesom Grywalizacji"
  • Jakub Kubalski - Associate, Kancelaria Domański Zakrzewski Palinka sp.k., "Ustawa o prawach konsumenta – nowe zasady prowadzenie Infolinii"
  • dr Tymoteusz Doligalski, SGH, "Zarządzanie wartością klienta z wykorzystaniem internetu"

Strona konferencji>>

Zapraszamy do rejestracji: http://multiexpo.pl/wsparcie-crm/rejestracja

Ilość miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.

Miejsce: Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych, Sala H, ul. Bagatela 12 00-585 Warszawa

Kontakt:
Dorota Iwanicka
tel.+48/531 645 512
e-mail: dorota.iwanicka@multiexpo.pl

Dodaj nowy komentarz

Zawartość pola nie będzie udostępniana publicznie.
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.
  • Use to create page breaks.

Więcej informacji na temat formatowania

CAPTCHA
Przepisz cyfry i litery z obrazka. Stanowi to zabezpieczenie przed spamem. Jeśli znaki są nieczytelne, kliknij ikonę odświeżenia obrazka (dwie strzałki nad ikoną głośnika).