Sektor małych i średnik przedsiębiorstw w Polsce wytwarza rocznie 67% produktu krajowego brutto oraz zatrudnia 70% pracujących polaków. Jednocześnie musi borykać się z trudnościami w postaci braku kapitału i zasobów ludzkich na rozwój przedsiębiorstwa, większość czasu pochłania im prowadzenie bieżącej działalności. By konkurować z dużymi podmiotami, które wypracowują swoje rozwiązania oraz ciągle rozwijają technologicznie procesy pracy, sektor MŚP potrzebuje stabilnych i innowacyjnych rozwiązań bez angażowania wielkich środków pieniężnych oraz czasu na wdrożenia.
Jest to szczególnie istotne w branży e-commerce, która tradycyjnie powiązana jest nowymi technologiami poprzez prowadzenie działalności w sieci. Małe i średnie przedsiębiorstwa handlujące w sieci stanowią 90% z około 16 tysięcy podmiotów sprzedających swoje towary za pośrednictwem internetu. Jest to olbrzymia liczba, która dodatkowo rośnie od 2012 roku nieprzerwanie. Wzrost wielkość sprzedaży w stosunku do roku poprzedniego w branży e-commerce w Polsce szacuje się na 25-30% rocznie.
Platforma SellOnLine będzie stanowić nową, innowacyjną przewagę konkurencyjną dla małych i średnich przedsiębiorstw w branży e-commerce. Dzięki jednej aplikacji przedsiębiorcy zarządzać będą sprzedażą w wielu kanałach. Na przykład, prowadząc sprzedaż na stronie internetowej oraz w systemie aukcyjnym Allegro nadzorowanie procesów sprzedażowych dzięki SellOnLine ograniczy się do jednej aplikacji. Ponadto platforma zadba o rozliczenia, wygeneruje faktury, dopilnuje procesu wysyłki a nawet wygeneruje raporty sprzedaży oraz zestawienie przychodów i kosztów. Dzięki temu kompleksowemu podejściu firmy zaoszczędzą pieniądze, a czas będą mogły poświęcić na rozwijanie swojego biznesu.
Więcej szczegółów oraz najświeższe informacje o SellOnLine dostępne będą na stronie sellonline.pl.
Dodaj nowy komentarz