Portal tworzy kreatywna agencja marketingowa:

Reportaż

Ranking polskich i zagranicznych marketów drogeryjnych

Hubert Zawrzykraj | Młoda Krew Biznesu

Podsumowując badanie Polska znalazła się na czwartym miejscu z wynikiem 79,3%. Pierwsza pozycja przypadła Czechom (82,2% możliwych do uzyskania punktów), druga Rumunii (81,2), trzecia Słowacji (79,6%), a piąta i szósta odpowiednio Węgrom (76,9%) oraz Bułgarii (67,8%).

Dlaczego klient jest traktowany jako zło konieczne ?

Michał Toczyski | Młoda Krew Biznesu

Każda firma, która chce oferować na rynku jakiś produkt musi oszacować nie tylko to, ile ludzi, by chciało go posiadać, lecz co ważniejsze ile z nich wyrazi gotowość do kupna i będzie w stanie go kupić. Gdy już szacowanie jest za nami i przyniosło zadawalające wyniki frima wprowadza dany produkt do sprzedaży. Po czym organizuje liczne kampanie marketingowe, które [...]

Polacy coraz chętniej rozliczają się przez internet

office | Przestrzeń dla biznesu

Kwiecień jest miesiącem, w którym tradycyjnie już większość Polaków rozlicza się z fiskusem. Do tej pory swoje zeznania roczne złożyło już 80 proc. podatników, to znacznie więcej niż przed rokiem. Większy ruch notuje również serwis Pitroczny.pl.

Rekordowo wysokie wykorzystanie wideokonferencji

office | Przestrzeń dla biznesu

Firmy wykorzystują komunikację wizualną oraz publicznie dostępne sale konferencyjne wyposażone w systemy telepresence w celu zachowania ciągłości działania, gdy zamknięta jest przestrzeń powietrzna nad Europą.

Rynek pracy: czy już czas na dobre wiadomości?

office | Przestrzeń dla biznesu

Optymistyczne wnioski, dotyczące popytu na pracowników, przynosi analiza ogłoszeń w serwisie Pracuj.pl. W I kwartale 2010 pracodawcy zamieścili w nim ponad 54 tys. ofert pracy, o 46% więcej niż rok wcześniej o tej porze.

Boss - człowiek, który jest świetnym nauczycielem

Łukasz Kacprowicz | Młoda Krew Biznesu

Czyli relacja z festiwalu przedsiębiorczości Boss, na którym to wielu Boss’ów pojawiło się w roli nauczyciela, ucząc innych co i jak należy robić aby osiągnąć sukces w biznesie.