Portal tworzy kreatywna agencja marketingowa:

Patronat Mentora.pl: Efektywne strategie sprzedaży w Retail & B2B, 2013, Kraków, Gdańsk, Poznań

Michał Toczyski | Przestrzeń dla biznesu

Boom w detalicznej sprzedaży internetowej przenosi się do obsługi klienta biznesowego. Dodatkowo wykorzystanie Internetu stwarza doskonałe możliwości optymalizacji procesów transakcyjnych. Zachowania i doświadczenia z życia prywatnego przenoszone są na oczekiwania wobec dostawców biznesowych w sektorze B2B.  Sektor B2C jest innowacyjny, dba o funkcjonalność i użyteczność platform sprzedażowych. Bazując na doświadczeniach indywidualnych pracownicy oczekują podobnej jakości obsługi ich jako e-klienta w świecie B2B.

Z powodu nieaktualnych katalogów i brak funkcjonalności B2B e-commerce, 40% badanych respondentów decyduje o wyłączeniu dostawców ze względu na trudności ze znalezieniem informacji na temat produktu.
Na rynku B2B kupujący korzystają z opcji e-commerce, ze względu na  wygodę (89,4% w zależności od badania),  oszczędność czasu (84,6%), i lepszej informacji o statusie ich zlecenia (80,7 %)

Terminy i miejsca:

  • 20 czerwca 2013 r. – Kraków
  • 24 września 2013 r. – Gdańsk
  • 29 października 2013 r. – Poznań

Konferencje i szkolenia skierowane  są do:

  • Prezesów i Wyższej Kadry Zarządzającej
  • Dyrektorów, Managerów: E-commerce, E-handlu, E-usług, E-biznesu, Sprzedaży oraz Wsparcia Sprzedaży, Marketingu, E-marketingu oraz Marketingu Online, ds. Rozwoju Biznesu i Nowych Technologii Odpowiedzialnych za Strategię i Rozwój, Project i Brand Managerów
  • Agencji zajmujących się E-marketingiem
  • Firm dostarczających rozwiązania dla sektora E-commerce
  • Firm z sektora B2B, hurtowni internetowych

Planowana liczba uczestników: około 80 osób

Zarys Programowy:

  • "Efektywne strategie sprzedaży w Retail&B2B Transformacja z offline do online"
  • W jakim kierunku rozwija się rynek e-commerce retail i B2B
  • Jak wdrożyć sprzedaż internetową w tradycyjnej organizacji sprzedaży bezpośredniej - jak korzystać z dobrodziejstwa wielokanałowości (multichannel)
  • Jakie kanały komunikacji skutecznie przyciągną uwagę biznesowych klientów
  • Jak zintegrować stany magazynowe z platformą e-commerce
  • Jakie są najlepsze metody zabezpieczania transakcji on-line
  • Jakie systemy płatności "udźwigną" wielokanałowość sprzedaży
  • Jak budować synergię pomiędzy kanałami sprzedaży- multikanałowość to teraźniejszość handlu business-to-business
  • Potencjał e-marketingu - jak zainteresować klientów biznesowych wykorzystując nowoczesne i innowacyjne narzędzia marketingowe jak np. RTB
  • Aspekty prawne na rynku B2B - najlepsze metody zabezpieczania transakcji on-line, podatki, zmiany w danych osobowych przedsiębiorców

W programie m.in INSPIRUJĄCE CASE STUDIES:

  • Michał Nowak, Prezes Zarządu Conrad Electronic Sp. z o.o., największego w Europie sprzedawcy wysyłkowego techniki i elektroniki.
  • Przedstawiciele TIM SA lidera rynku dystrybucji artykułów elektrotechnicznych
  • Przedstawiciele Transfer Multisort Elektronik Sp. z o.o., Najlepszy dystrybutor podzespołów elektronicznych w Polsce
  • Anna Heimberger, Dyrektor Marketingu Komfort SA, ekspert w handlu materiałami na podłogi, wielokrotnie nagradzany przez konsumentów Godłem Jakości Obsługi
  • Jarosław Banacki, Prezes Zarządu Cyfrowe.pl Sp. z o.o., jest największym internetowym sklepem foto-video w Polsce z kilkoma stacjonarnymi salonami
  • Anna Rak, Country Manager, Trusted Shops
  • Członkowie Komitetu Założycielskiego e-Commerce Polska m.in.: Zbigniew Nowicki, Bluerank, Justyna Skorupska, FACT-Finder Partner Polska, Maciej Nykiel Fly.pl

WIęcej informacji i zapisy: http://www.gazetaprawna.pl/konferencje/e-commerce/index.php

Dodaj nowy komentarz

Zawartość pola nie będzie udostępniana publicznie.
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.
  • Use to create page breaks.

Więcej informacji na temat formatowania

CAPTCHA
Przepisz cyfry i litery z obrazka. Stanowi to zabezpieczenie przed spamem. Jeśli znaki są nieczytelne, kliknij ikonę odświeżenia obrazka (dwie strzałki nad ikoną głośnika).