Boom w detalicznej sprzedaży internetowej przenosi się do obsługi klienta biznesowego. Dodatkowo wykorzystanie Internetu stwarza doskonałe możliwości optymalizacji procesów transakcyjnych. Zachowania i doświadczenia z życia prywatnego przenoszone są na oczekiwania wobec dostawców biznesowych w sektorze B2B. Sektor B2C jest innowacyjny, dba o funkcjonalność i użyteczność platform sprzedażowych. Bazując na doświadczeniach indywidualnych pracownicy oczekują podobnej jakości obsługi ich jako e-klienta w świecie B2B.
Z powodu nieaktualnych katalogów i brak funkcjonalności B2B e-commerce, 40% badanych respondentów decyduje o wyłączeniu dostawców ze względu na trudności ze znalezieniem informacji na temat produktu.
Na rynku B2B kupujący korzystają z opcji e-commerce, ze względu na wygodę (89,4% w zależności od badania), oszczędność czasu (84,6%), i lepszej informacji o statusie ich zlecenia (80,7 %)
Terminy i miejsca:
- 20 czerwca 2013 r. – Kraków
- 24 września 2013 r. – Gdańsk
- 29 października 2013 r. – Poznań
Konferencje i szkolenia skierowane są do:
- Prezesów i Wyższej Kadry Zarządzającej
- Dyrektorów, Managerów: E-commerce, E-handlu, E-usług, E-biznesu, Sprzedaży oraz Wsparcia Sprzedaży, Marketingu, E-marketingu oraz Marketingu Online, ds. Rozwoju Biznesu i Nowych Technologii Odpowiedzialnych za Strategię i Rozwój, Project i Brand Managerów
- Agencji zajmujących się E-marketingiem
- Firm dostarczających rozwiązania dla sektora E-commerce
- Firm z sektora B2B, hurtowni internetowych
Planowana liczba uczestników: około 80 osób
Zarys Programowy:
- "Efektywne strategie sprzedaży w Retail&B2B Transformacja z offline do online"
- W jakim kierunku rozwija się rynek e-commerce retail i B2B
- Jak wdrożyć sprzedaż internetową w tradycyjnej organizacji sprzedaży bezpośredniej - jak korzystać z dobrodziejstwa wielokanałowości (multichannel)
- Jakie kanały komunikacji skutecznie przyciągną uwagę biznesowych klientów
- Jak zintegrować stany magazynowe z platformą e-commerce
- Jakie są najlepsze metody zabezpieczania transakcji on-line
- Jakie systemy płatności "udźwigną" wielokanałowość sprzedaży
- Jak budować synergię pomiędzy kanałami sprzedaży- multikanałowość to teraźniejszość handlu business-to-business
- Potencjał e-marketingu - jak zainteresować klientów biznesowych wykorzystując nowoczesne i innowacyjne narzędzia marketingowe jak np. RTB
- Aspekty prawne na rynku B2B - najlepsze metody zabezpieczania transakcji on-line, podatki, zmiany w danych osobowych przedsiębiorców
W programie m.in INSPIRUJĄCE CASE STUDIES:
- Michał Nowak, Prezes Zarządu Conrad Electronic Sp. z o.o., największego w Europie sprzedawcy wysyłkowego techniki i elektroniki.
- Przedstawiciele TIM SA lidera rynku dystrybucji artykułów elektrotechnicznych
- Przedstawiciele Transfer Multisort Elektronik Sp. z o.o., Najlepszy dystrybutor podzespołów elektronicznych w Polsce
- Anna Heimberger, Dyrektor Marketingu Komfort SA, ekspert w handlu materiałami na podłogi, wielokrotnie nagradzany przez konsumentów Godłem Jakości Obsługi
- Jarosław Banacki, Prezes Zarządu Cyfrowe.pl Sp. z o.o., jest największym internetowym sklepem foto-video w Polsce z kilkoma stacjonarnymi salonami
- Anna Rak, Country Manager, Trusted Shops
- Członkowie Komitetu Założycielskiego e-Commerce Polska m.in.: Zbigniew Nowicki, Bluerank, Justyna Skorupska, FACT-Finder Partner Polska, Maciej Nykiel Fly.pl
WIęcej informacji i zapisy: http://www.gazetaprawna.pl/konferencje/e-commerce/index.php
Dodaj nowy komentarz