Portal tworzy kreatywna agencja marketingowa:

Wiadomości

startupweekend™ – SMART FASHION ŁÓDŹ

m.antoniak | Przestrzeń dla biznesu

20 – 22 kwietnia 2018 roku.
Miejsce: SkyHUB, ul. Piotrkowska 148/150 (budynek Red Tower / XV p.)

KOBIETA W BIZNESIE - WROCŁAW - 23.11. .2017 Jak zwiększyć wyniki sprzedaży korzystając z japońskiej filozofii Kaizen?

m.antoniak | Przestrzeń dla biznesu

Kobieta w Biznesie to cykl spotkań organizowanych na terenie całej Polski, które jak ogłosiły media “pokochały przedsiębiorcze Polki”. Skierowany jest do kobiet posiadających małe i średnie biznesy, które chcą efektywnie się rozwijać, poszerzać swoją wiedzę i zdobywać nowe kontakty. Podczas listopadowego wydarzenia we Wrocławiu Aneta Wątor, tym razem postarała się, by uczestniczki spotkania zwiększyły swą wiedzę z zakresu sprzedaży, zwiększenia swoich dochodów dzięki temu narzędziu, jak również poznały specjalistów w swej branży, motywujących do działania oraz przede wszystkim uczących tej umiejętności.

Licznik rynku InfoPraca – II kwartał 2016 r.

Redakcja | Przestrzeń dla biznesu

Po drugim kwartale tego roku sytuacja na rynku pracy napawa optymizmem. Ostatnie dane Eurostatu pokazują, że Polska znalazła się w pierwszej 10. krajów z najniższą stopą bezrobocia.

Hosting dla najbardziej wymagających

Michał Toczyski | Przestrzeń dla biznesu

Jeśli decydujemy się na założenie strony internetowej, musimy zadbać także o miejsce na serwerze, a więc poza domeną rozejrzeć się za odpowiednim, co do wydajności strony hostingiem. I wydawać by się mogło, że nie powinno być z tym większego problemu, bo na rynku nie brakuje firm, które w swojej ofercie mają usługi hostingowe.

Prosta droga do głowy konsumenta

Michał Toczyski | Przestrzeń dla biznesu

Masowe działania marketingowe przy rosnącej świadomości konsumenckiej klienta, nie sprawdzają się już tak korzystnie jak miało to miejsce przed kilku laty. Dotyczy to marketingu internetowego oraz tego stosowanego w prasie i nie tylko. Dzisiaj, tylko i wyłącznie przekaz oparty na merytorycznej treści, która ukierunkowuje klienta na konkretny produkt jest w stanie zapewnić stabilny i stały wzrost sprzedaży. Aby zapewnić rozwój przedsiębiorstwa, konieczne jest poszukiwanie nowych rynków zbytu, precyzyjne zdefiniowanie odbiorcy produktu oraz dotarcie do jego świadomości poprzez operację słowem, czyli poprzez marketing treści.

Karty kredytowe to prosta rzecz

Michał Toczyski | Przestrzeń dla biznesu

Karty kredytowe to prosta sprawa - nie wymagają studiów, ich użytkowanie nikomu nie sprawia problemów. Wystarczy wybrać się do banku i porozmawiać o najwłaściwszej karcie kredytowej. Karty kredytowe dla Ciebie mają wiele walorów. Najważniejsze to [...]

Zabezpieczenie pożyczki w zastaw

Michał Toczyski | Przestrzeń dla biznesu

Mówi się, że pieniądze szczęścia nie dają, jednak współczesny świat został tak wykreowany, że bez przyzwoitej gotówki nie da się żyć. Ponadto występuje przysłowiowy wyścig szczurów za sławą i bogactwem. Obserwujemy to w biznesie, polityce, sporcie i wielu innych dziedzinach życia. Co ciekawe, wszystko zaczyna się już na etapie szkoły i studiów, gdzie uczniowie ostro rywalizują o jak najwyższą średnią naukową, dająca stypendium, często zapominając o zasadach moralnych i pomocy słabszym kolegom.

Witaj w e-rzeczywistości – nowoczesne sposoby komunikacji

Michał Toczyski | Przestrzeń dla biznesu

Jeszcze kilka lat temu zrobienie zakupów, opłacenie rachunków czy odbycie kursu nie byłoby możliwe bez konieczności wyjścia z domu. Internet sprawił nie tylko, że większość spraw możemy załatwić niezależnie od miejsca i czasu. Sieć dała nam możliwość budowania przewagi konkurencyjnej w biznesie.

FOS Invest - inwestycje i dofinansowania

Michał Toczyski | Przestrzeń dla biznesu

FOS Invest jest to platforma finansowo-inwestycyjna oferująca:

A. Pomoc firmom w pozyskaniu funduszy na rozwój

ONZ wyznacza nowe trendy w biznesie

Michał Toczyski | Przestrzeń dla biznesu

Pod egidą Inicjatywy Sekretarza Generalnego Organizacji Narodów Zjednoczonych Global Compact zaczyna się w Polsce trudna do przewidzenia przemiana. Organizacje społeczne zamiast prosić prywatne firmy o wsparcie, chcą uczyć się od nich zarządzania zasobami.