Portal tworzy kreatywna agencja marketingowa:

Zarzadzanie

Propozycja dla przedsiębiorców: wirtualne biuro

Redakcja | Przestrzeń dla biznesu

Nie każda firma potrzebuje do sprawnego funkcjonowania własnego biura - do takiego wniosku w 1994 roku doszedł Ralph Gregory. Spostrzeżenie to nasunęło Gregory'emu pomysł na firmę, której zadaniem było odciążanie innych firm z obowiązku prowadzenia licznych spraw biurowych. Propozycja ta, która nosi miano wirtualnego biura, jest dziś rozwiązaniem cieszącym się ogromną popularnością wśród przedsiębiorców. Warto zastanowić się zatem, dlaczego.

Twoja strona firmowa kontra hakerzy – czy na pewno możesz być pewien zwycięstwa?

Redakcja | Przestrzeń dla biznesu

Kiedy budujesz dom, obserwujesz, jak robotnicy wylewają fundamenty, stawiają ściany i kładą dach. Gdy budowa się zakończy, przeprowadzasz roboty wykończeniowe, a potem urządzasz się jak u siebie. Ale czy natychmiast po zakończeniu pozostawiasz budynek samemu sobie i przestajesz dbać o jego bezpieczeństwo? Oczywiście, że nie. Więc dlaczego postępujesz w ten sposób z cyfrową siedzibą swojej firmy – witryną WWW i porzucasz ją wraz z marką przedsiębiorstwa na łaskę hakerów?

Biznesowy dualizm

Redakcja | Przestrzeń dla biznesu

Dualizm, w znaczeniu religijnym, przedstawia nam rzeczywistość ścierających się dwóch biegunów. Wymiar materialny, który kojarzony jest ze złem, i związanymi z nim pokusami, stanowi kontrapunkt dla świata duchowego, tego dobrego, natchnionego i objawiającego prawdę. Człowiek jest istotą, która odróżnia się od zwierząt, uwięzioną w ciele transcendentalną cząstką, czyli duszą. My możemy ją wzmacniać, upiększać lub wręcz odwrotnie, swoimi czynami, zaniedbywać, spłycać, unieważniać.

Spis z natury składników trudno mierzalnych i niedostępnych

Redakcja | Przestrzeń dla biznesu

Inwentaryzacja sama w sobie jest już procesem żmudnym i czasochłonnym. O ile jednak środki trwałe można w miarę łatwo scharakteryzować i uwzględnić w ewidencji, o tyle znacznie trudniej jest dokonać spisu składników trudno mierzalnych i niedostępnych.

Contact center – krok w przyszłość

Redakcja | Przestrzeń dla biznesu

Odpowiednia komunikacja między klientem a przedsiębiorcą to klucz do sukcesu firmy i podobnie jak w przypadku innych obszarów działalności, należy dbać o jej rozwój.

Walidacja i systemy laboratoryjne – newralgiczne obszary w Farmacji i Kosmetyce

Redakcja | Przestrzeń dla biznesu

Inwestycje w systemy laboratoryjne (LIMS), w systemy zarządzania przedsiębiorstwem (ERP) oraz walidowanie systemów to główne obszary modernizacji infrastruktury w przedsiębiorstwach branży farmaceutycznej oraz kosmetycznej – wynika z danych analitycznych firmy doradczej Business Penetration & Consulting (BPC).

Klasyfikacja ABC – wyliczamy najważniejsze produkty

Michał Toczyski | Przestrzeń dla biznesu

Pewna firma produkująca napoje orzeźwiające zastanawiała się, jak podzielić czas i środki poświęcane na sprzedaż danego produktu. Zadecydowało kryterium ważności. Najważniejszy był flagowy napój o znanej i utwierdzonej marce. Mniej istotne pozostałe napoje, nowe na rynku, a najmniej ważne – gadżety firmowe. Ten przykład opisuje podejście wykorzystywane w logistyce magazynowej.

Liczne zmiany na stronach e-sklepów i w regulaminach po wejściu w życie nowej ustawy konsumenckiej

Redakcja | Przestrzeń dla biznesu

25 czerwca prezydent Polski podpisał nową ustawę konsumencką. Od tego czasu rozpoczęło się odliczanie. Ustawa zastępuje dwie poprzedniczki: o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej. Wchodzi w życie na święta, czyli 25 grudnia. Każdy z nas jest konsumentem, a więc możemy to potraktować jako prezent pod choinkę. Na ustawie bowiem zyskuje przede wszystkim ten, który kupuje. Polscy konsumenci dołączają do tych z innych krajów UE, ustawa ujednolica prawo konsumenckie w ramach całej wspólnoty.

Czy Twoja firma wie, jak dbać o dane osobowe swoich klientów?

Redakcja | Przestrzeń dla biznesu

Jeśli wysyłasz newslettery do potencjalnych klientów, wprowadzasz dane do CRM lub przekazujesz dane klientów telemarketerom, to znaczy, że przetwarzasz dane osobowe. I co więcej, według ustawy z 1997 roku jesteś zobowiązany do ich odpowiedniej ochrony. Rejestracja zbioru danych w GIODO dotyczy każdej instytucji, która nimi dysponuje i je przetwarza, choć – naturalnie – są i od tego wyjątki, również określone w ustawie.

Sklep internetowy – elastyczne oprogramowanie

Redakcja | Przestrzeń dla biznesu

Planując rozpoczęcie inicjatywy gospodarczej w Internecie, możemy zauważyć, że niektóre sklepy są bardziej skuteczne, a innym trudniej zdobyć klientów. W jaki sposób oprogramowanie sklepu wspiera e-handel?