Prowadzenie sprzedaży internetowej znacznie różni się od tradycyjnego handlu w sklepach stacjonarnych. Niezwykle ważne jest prowadzenie stałego monitoringu wszystkich działań nie tylko sprzedażowych ale również około-sprzedażowych. Nawet najmniejsze zmiany mogą narazić przedsiębiorcę na poważne straty.
Istnieje na rynku wiele narzędzi pozwalających na monitorowanie procesów w sklepach internetowych. Często są to narzędzia uniwersalne, które posiadają bardzo dużo funkcji, ale nie są precyzyjnie dostosowane do potrzeb sprzedawców. W odpowiedzi na ten problem powstała platforma sellonline.pl, która pomaga rozwiązywać największe problemy sklepów internetowych.
Sellonline.pl usprawnia zarządzanie sklepem internetowym poprzez udostepnienie szeregu funkcjonalności wypracowanych po konsultacjach z wieloma przedsiębiorcami z branży ecommerce. Sellonline.pl odpowiada bezpośrednio na potrzeby osób zarządzających sklepami internetowymi.
Dzięki tej innowacyjnej usłudze sklepy online mają możliwość usprawnienia zarządzania stanami magazynowymi, prowadzenia rozliczeń i monitoringu sprzedaży w jednym miejscu.
Dowiedz się więcej na temat działania sellonline.pl na oficjalnej stronie internetowej projektu: www.sellonline.pl.
Dodaj nowy komentarz