Marketing społecznościowy w kilku krokach:
1. zlecasz nam przygotowanie kampanii
2. piszemy o twoim produkcie na forach
3. wypłacasz nam po 50 gr za wpis :)
(oferta znaleziona w sieci)
Marketing szeptany a szemrany
Podszywanie się pod zadowolonych klientów to już jest marketing szeptany, tylko szemrany...
Tylko w reklamie cała rodzina podnieca się nową kostką bulionową.
Tak samo na forach, kiedy widzimy, że kilku nowych użytkowników zaczyna rozmawiać o nowym kiślu konkretnej marki, łatwo zidentyfikować spam.
Marketing szeptany a tradycyjny
Zadajmy teraz sobie pytanie, czym różni się marketing szeptany od tradycyjnego? Jakie reprezentujemy inne podejście do klienta? Czy chodzi o to, by potencjalny klient obejrzał nasz spot w przerwie na reklamy, czy może by wyszukał go sam w internecie i opowiadał o nim znajomym?
Pewnie, że wszystko zależy od od konkretnego przypadku. Jakie znacie ciekawe przykłady marketingu szeptanego, który pozytywnie wpłynął na wizerunek marki?
Dodaj nowy komentarz