Portal tworzy kreatywna agencja marketingowa:

Marketing szeptany a wizerunek

Marketing społecznościowy w kilku krokach:
1. zlecasz nam przygotowanie kampanii
2. piszemy o twoim produkcie na forach
3. wypłacasz nam po 50 gr za wpis :)
(oferta znaleziona w sieci)

Marketing szeptany a szemrany

Podszywanie się pod zadowolonych klientów to już jest marketing szeptany, tylko szemrany...

Tylko w reklamie cała rodzina podnieca się nową kostką bulionową.
Tak samo na forach, kiedy widzimy, że kilku nowych użytkowników zaczyna rozmawiać o nowym kiślu konkretnej marki, łatwo zidentyfikować spam.

Marketing szeptany a tradycyjny

Zadajmy teraz sobie pytanie, czym różni się marketing szeptany od tradycyjnego? Jakie reprezentujemy inne podejście do klienta? Czy chodzi o to, by potencjalny klient obejrzał nasz spot w przerwie na reklamy, czy może by wyszukał go sam w internecie i opowiadał o nim znajomym?

Pewnie, że wszystko zależy od od konkretnego przypadku. Jakie znacie ciekawe przykłady marketingu szeptanego, który pozytywnie wpłynął na wizerunek marki?

Dodaj nowy komentarz

Zawartość pola nie będzie udostępniana publicznie.
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.
  • Use to create page breaks.

Więcej informacji na temat formatowania

CAPTCHA
Przepisz cyfry i litery z obrazka. Stanowi to zabezpieczenie przed spamem. Jeśli znaki są nieczytelne, kliknij ikonę odświeżenia obrazka (dwie strzałki nad ikoną głośnika).