Portal tworzy kreatywna agencja marketingowa:

Napływ nowych klientów

Właśnie idziesz do autobusu. Po drodze kupujesz bilet. I okazuje się, że nastąpiła zmiana trasy. Będziesz jechał z przesiadką, a to oznacza... bilet całodzienny. W ciągu kilku sekund zmienia się Twoje zapotrzebowanie.

No właśnie. Kilka sekund wcześniej nawet nie myślałbyś o kupieniu biletu dobowego. Teraz jestem na niego zupełnie zdecydowany. To mnie zastanowiło nad pewną sprawą.

To, że raz klient Ci odmówił nie znaczy, że nie kupi towaru. Potrzeby klienta mogą zmieniać się strasznie szybko. Jeśli Twoja grupa docelowa to ludzie od 18 lat, to każdego dnia kolejne osoby stają się Twoimi potencjalnymi klientami. Każdego dnia w końcu ktoś staje się pełnoletni.

Jaki wniosek? Jednemu klientowi możesz proponować kilka razy ten sam produkt. Ale jak to zrobić, by się nie zdenerwował? Chyba najlepiej będzie, jak za każdym razem zrobisz to inaczej. Najpierw zwrócisz szczególną uwagę na pewną korzyść dla klienta, następnym razem zastanowisz się nad inną.

Za pierwszym razem powiesz skupiając się całkowicie na kliencie, kiedy indziej zacytujesz czyjąś opinię. Jeśli będziesz skupiał się na nim, a nie na produkcie, to jest ogromna szansa, że uda Ci się go przekonać. Może dzisiaj ktoś nie potrzebuje tego co oferujesz, ale jutro, za miesiąc będzie mu na tym ogromnie zależało. To, że ktoś mówi "nie", nie znaczy, że kupi Twojego produktu.

Dodaj nowy komentarz

Zawartość pola nie będzie udostępniana publicznie.
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.
  • Use to create page breaks.

Więcej informacji na temat formatowania

CAPTCHA
Przepisz cyfry i litery z obrazka. Stanowi to zabezpieczenie przed spamem. Jeśli znaki są nieczytelne, kliknij ikonę odświeżenia obrazka (dwie strzałki nad ikoną głośnika).