- Hipnotyczny Marketing, Joe Vitale
- Hipnotyzm słowa, JV
- Ukryta perswazja, Kevin Hogan
- Marketing impulsowy, JV
- Wywieranie wpływu na ludzi, Robert Cialdini
- Turbopisanie, e-kurs Katarzyny Szafranowskiej
- Million Dollar E-mails, Yanik Silver, przykłady e-maili
- Buy impulse, Denny Wall
- Kod umysłu, Artur Lewandowski
- Mistrz Manipulacji, Piotr Łabuz
- Scientific Advertising, Claude Hopkins
- Sztuka pisania perswazyjnych tekstów, Piotr Michalak
- Szybki poradnik do perswazyjnych reklam, Piotr Majewski
Te przeczytałem, choć nie polecam wszystkich. Joe Vitaly, Kevin Hogan, Claude Hopkins, Piotr Michalak. Podobają mi się powyższe dzieła tych autorów.
Poza tym, warto także czytać bestsellerowe powieści i analizować ich tekst. Dlaczego książki Dana Browna opanowały świat? Co sprawiło, że Rowling zdobyła ogromny majątek? Dlaczego ludzie chcą czytać Paula Coelho?
Nie ma książki, która spodoba się wszystkim. Ale każda z nich jest poczytna i ma swoją grupę odbiorców.
Jakie jeszcze książki w tematyce polecacie?
Marek Zboralski - Nazwy firm i produktów
Jerzy Bralczyk - Język na sprzedaż
Dodaj nowy komentarz