Tytuł
Prezes zarządu Scorise Sp. z o.o.
Opis
Rozwijam grupę przedsięwzięć biznesowych pod marką Scorise - są one skoncentrowane wokół internetu i marketingu. Nazwa "Scorise" wzięła się od słów angielskich słów "score rise" oznaczających "wzrost wyników". Pracuję na codzień z zespołem składającym się z ludzi specjalizujących się w różnych dziedzinach, dzięki czemu jesteśmy w stanie dostarczać usługi i produkty wysokiej jakości pomimo zróżnicowania projektowego.
Rozwijam agencję marketingową i kreatywną Scorise. Mój zespół tworzy proste w obsłudze i skuteczne strony i sklepy internetowych. Realizuje także marketing społecznościowy, pozycjonowanie stron internetowych oraz inne usługi marketingowe dla naszych klientów i partnerów biznesowych.
W ramach sieci inwestorów strategicznych (aniołów biznesu i funduszy venture capital) jako Scorise Capital dostarczam finansowanie inwestycyjne dla startupów oraz większych przedsiębiorstw po to, by rozwijamy swoją działalność i generowały wzrost biznesu.
Współtworzę także Securise - z zespołem prawników realizujemy usługę rejestracji zbiorów danych osobowych w GIODO. Weryfikujemy także regulaminy sklepów internetowych, tj. sprawdzamy, czy zawierają klauzule niedozwolone.
Rozwijam także przedsięwzięcie Scorise BrandLex. Zajmujemy się tu rejestracją (tj. zastrzeganiem) znaków towarowych w urzędach patentowych - polskim i europejskim. Zatem Scorise zarówno pomaga przedsiębiorcom w reklamie ich firm, a także dostarcza narzędzia do budowania trwałej wartości marek.
Miejscowość
Warszawa
Województwo
mazowieckie
Państwo
Polska
Branża
Szkolenia/Edukacja
Strona WWW
http://www.michaltoczyski.pl/
Komentarz do: http://bloger.chcebycbogaty.pl/sposoby-na-zarabianie/sprzedaz-tresci/
Średnia wartość dobrego artykułu wynosi ok. 250 zł, choć to duże uproszczenie, bo może być i 150 i 1000 w przypadku bardziej znanych autorów. Weź pod uwagę, że skoro gazeta otrzymuje treść od Ciebie, oszczędza pieniądze, a co więcej zamieszcza Twoją stopkę. Stopka ta informuje czytelników, że autor jest ekspertem czy też osoba, która się zna na rzeczy. (Chociaż pseudoekspertów też mamy dzisiaj wielu).
Jeśli już interesuje Cię, by Twoje arty zamieszczał ktoś z zewnątrz, to zbierz bazę kontaktów do dziennikarzy i im wyślij to jako informację prasową. Polecam to nie tylko Tobie, ale wszystkim, którzy mają coś sensownego do przekazania, umieją o tym napisać i chcą w ten sposób promować swoją działalność.
W ten sposób nasze artykuły zamieścił WPROST, bankier.pl, wp.pl, onet, inwestycje.pl, ipo.pl i portale znacznie większe od CF4U. Dlatego nie ma co się ograniczać, tylko maksymalizować swoje działania. Czasami trzeba przedzwonić do redaktora, przypomnieć się. Czasami dzwonią do Ciebie i proszą o wywiad albo wypowiedź. Osoba, która zabłyśnie jako specjalista będzie tą, z którą dziennikarze się kontaktują. Bo sami nie mogą przecież znać się na wszystkim.
Robert Marciniak:
Dodaj nowy komentarz