Tytuł
Prezes zarządu Scorise Sp. z o.o.
Opis
Rozwijam grupę przedsięwzięć biznesowych pod marką Scorise - są one skoncentrowane wokół internetu i marketingu. Nazwa "Scorise" wzięła się od słów angielskich słów "score rise" oznaczających "wzrost wyników". Pracuję na codzień z zespołem składającym się z ludzi specjalizujących się w różnych dziedzinach, dzięki czemu jesteśmy w stanie dostarczać usługi i produkty wysokiej jakości pomimo zróżnicowania projektowego.
Rozwijam agencję marketingową i kreatywną Scorise. Mój zespół tworzy proste w obsłudze i skuteczne strony i sklepy internetowych. Realizuje także marketing społecznościowy, pozycjonowanie stron internetowych oraz inne usługi marketingowe dla naszych klientów i partnerów biznesowych.
W ramach sieci inwestorów strategicznych (aniołów biznesu i funduszy venture capital) jako Scorise Capital dostarczam finansowanie inwestycyjne dla startupów oraz większych przedsiębiorstw po to, by rozwijamy swoją działalność i generowały wzrost biznesu.
Współtworzę także Securise - z zespołem prawników realizujemy usługę rejestracji zbiorów danych osobowych w GIODO. Weryfikujemy także regulaminy sklepów internetowych, tj. sprawdzamy, czy zawierają klauzule niedozwolone.
Rozwijam także przedsięwzięcie Scorise BrandLex. Zajmujemy się tu rejestracją (tj. zastrzeganiem) znaków towarowych w urzędach patentowych - polskim i europejskim. Zatem Scorise zarówno pomaga przedsiębiorcom w reklamie ich firm, a także dostarcza narzędzia do budowania trwałej wartości marek.
Miejscowość
Warszawa
Województwo
mazowieckie
Państwo
Polska
Branża
Szkolenia/Edukacja
Strona WWW
http://www.michaltoczyski.pl/
"Bogaty ojciec, Biedny ojciec" R.Kiyosaki
"Dlaczego chcemy żebyś był bogaty" R.Kiyosaki, D.Trump
"Efekt motyla" K.Cebulski
Te książki nie podają gotowych przepisów na zarobienie milionów, ale pozwalają nam zdobyć większą Inteligencja Finansowa.
Czytałam ostatnio Richarda Worzel'a "Droga do sukcesu", czyli nic innego jak z pracownika stać się pracodawcą. Może książka trochę zbyt bezpośrednia, ale wszystko napisane czarno na białym. Szczególnie doceniam autora za wiele wypowiedzi innych pracodawców lub osób, które tą posadę straciły. Możemy tam znaleźć wiele cennych rad i historii. Także przytoczona została historia firmy Apple:)
Moje życie finansowe zmieniły książki Kiyosakiego. Od tego czasu konsekwentnie inwestuję minimum 10% przychodów, a kolejne 10% oddaję na cele charytatywne.
Kolejne ksiażki:
=> „Myśl i bogać się” - Napoleon Hill,
=> Z rozwoju osobistego: „Obudź w sobie olbrzyma” Anthony Robbinsa,
=> „NLP - wprowadzenie do programowania neurolingwistycznego” - Joseph O'Connor i John Seymour (jako początek mojej przygody z NLP),
=> Z marketingu: „Hipnotyczny Marketing” - Joe Vitale
=> E-biznes: „Czas na e-biznes” Piotra Majewskiego
I jedna z ostatnich książek Briana Tracy: „Plan Lotu” – świetna metafora życia w kontekście przejęcia nad nim kontroli ...
"Alchemik" Paulo Coehlo
"Potęga podświadomości" Joseph Murphy
"Śpiew ptaka" Anthony de Mello
"Przebudzenie" Anthony de Mello
"O psie który jeździł koleją" Roman Pisarski
"Marketing" Philip Kotler
"Hipnotyzm słowa" Joe Vitale
"Zasady działania skutecznego przywódcy" Stephen R. Covey
"Sprzedaż partyzancka" Jay Conrad Levinson
Może wam również przypadną treści zawarte w Programie Rozwoju Osobistego na portalu logotest.pl, jest tam trochę tego , a w dodatku, można tam rozwiązać rzetelny test osobowości oraz predyspozycji, w tym poznać zakres swoich aspiracji na karierę i sukces, pozycja zdecydowanie warta polecenia.
Już we wtorek, 7 czerwca, ruszamy z premierą książki "Nauka szczęścia".
http://jak-byc-szczesliwym.zlotemysli.pl/pimal,premiera/
(strona będzie dostępna dopiero OD 7 czerwca!!!)
"Potęga podświadomości" Joseph Murphy'ego
Umiejętność komunikowania się jest najważniejszą cechą każdego biznesmena. Nie ważne czy przedstawiasz nowy projekt swojemu przełożonemu czy motywujesz swoich podwładnych. Aby efektywnie przekazać informacje, należy cofnąć się tysiące lat wstecz, kiedy przekazywanie opowieści było podstawową formą komunikacji. Książka Jima Holtje "Potęga opowieści" przedstawia zbiór przydatnych anegdot ze świata biznesu, które sprawią, że Twoje przemówienie nabierze autentyczności, a co najważniejsze, na długo zapadnie w pamięć Twoim słuchaczom.
Również szczerze polecam książkę "Potęga opowieści". To książka, która mnie zmotywowała do działania, rozwoju, zainspirowała do tworzenia ciekawych i dobrych przemówień! Autorowi jestem wdzięczna. To nie jest poradnik, a praktyczna książka!
A ja dla odmiany polecę portal internetowy znanego psychologa http://tinyurl.com/pvy43cg
Naprawdę materiały na wysokim poziomie. Sama już prawie wszystko obejrzałam.
Ja polecam książkę motywacyjną o tytule "Zjedz tę żabę"
Dodaj nowy komentarz