Portal tworzy kreatywna agencja marketingowa:

Konferencje w Polsce - gdzie najlepiej?

office | Przestrzeń dla biznesu

Wybór lokalizacji to kluczowa kwestia podczas organizacji konferencji. Obecnie na terenie całego kraju znajdziemy bardzo wiele obiektów, w których z powodzeniem można zorganizować konferencję dla dowolnej liczby osób. Jakie miejsca cieszą się dużą popularnością i warto wziąć je pod uwag? Podpowiadamy!

Na co zwrócić uwagę przy wyborze miejsca na konferencję?

Przy wyborze miejsca na konferencję trzeba wziąć pod uwagę kilka kwestii. Niezwykle ważna jest liczba uczestników, która warunkuje wybór wielkości sali. Duże znaczenie mają też: tematyka, długość trwania konferencji i oczekiwania uczestników.

W przypadku jednodniowej konferencji, której uczestnikami będą osoby dojeżdżające z całej Polski, częstym wyborem jest Warszawa, która jest świetnie skomunikowana i posiada dużą bazę obiektów konferencyjnych.

Jeśli jednak konferencja będzie trwała dłużej niż jeden dzień i ma być połączona z odpoczynkiem oraz integracją, to świetnym wyborem będą mniejsze miejscowości i obiekty usytuowane w malowniczych okolicach.

Przykładem jest Zakopane — jeden z najpopularniejszych górskich kurortów, oferujących doskonałe obiekty konferencyjne: https://www.salebiznesowe.pl/miasto/konferencje-zakopane

 

Dlaczego warto zorganizować konferencję poza dużym miastem?

Organizacja konferencji poza dużym miastem może być okazją do integracji pracowników. Turystyczne miejscowości oferują wiele atrakcji, a tereny zielone to świetna baza wypadowa. Obiekty konferencyjne znajdujące się poza dużymi miastami są zwykle bardzo dobrze skomunikowane, dzięki czemu bez trudu mogą do nich dotrzeć uczestnicy z całej Polski.

Pobyt w ośrodkach znajdujących się w górach to również świetna okazja do odwiedzenia turystycznych miejscowości u naszych zagranicznych sąsiadów, np. czeskiej Pragi. Próbowanie tradycyjnych czeskich potraw i wycieczki to kolejna okazja do integracji.

Obiekty ulokowane poza dużymi miastami dysponują ponadto dużą liczbą miejsc parkingowych, odpowiednio przestronnymi salami i doskonałą ofertą gastronomiczną. Uczestnicy mogą też skorzystać z zabiegów SPA i połączyć wyjazd firmowy z odpoczynkiem.

 

W jakich miejscowościach warto organizować konferencje?

Bogaty wybór obiektów konferencyjnych w Polsce sprawia, że oferta jest bardzo zróżnicowana. Event firmowy można zorganizować na Mazurach, nad morzem oraz w górach. Wśród propozycji znajdują się obiekty w dużych miastach i centra konferencyjne ulokowane z dala od większych miejscowości. Każdy organizator z pewnością znajdzie obiekt odpowiadający jego wymaganiom.

Dodaj nowy komentarz

Zawartość pola nie będzie udostępniana publicznie.
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.
  • Use to create page breaks.

Więcej informacji na temat formatowania

CAPTCHA
Przepisz cyfry i litery z obrazka. Stanowi to zabezpieczenie przed spamem. Jeśli znaki są nieczytelne, kliknij ikonę odświeżenia obrazka (dwie strzałki nad ikoną głośnika).