Portal tworzy kreatywna agencja marketingowa:

5 najważniejszych powodów, by zarejestrować znak towarowy dla swojej marki

office | Przestrzeń dla biznesu

Prowadząc firmę przez lata pracujesz na jej markę. Inwestujesz w nią pieniądze, czas swój i swoich pracowników. Chcesz budować wartość, rozwijać przedsiębiorstwo organicznie prowadząc kolejne kampanie marketingowe. Czy jednak zastanowiłeś się, jakie faktyczne prawa masz do marki, którą tworzysz? I czy konkurencja może posługiwać się Twoją nazwą? W tym artykule dowiesz się, w jaki sposób chronić własność swojej marki oraz jakie inne korzyści wynikną z tego przy okazji.

Znak towarowy może stanowić forma graficzna (mowa tutaj zwłaszcza o logo), ale nie tylko – również zapach, melodia, a nawet kolor. To dlatego czerwone podeszwy kojarzą się z francuską marką Louboutin, a kolor liliowy z Milką. Obydwa znaki zostały zastrzeżone przez wspomniane firmy. Znak trademark (™) znajdujący się w sąsiedztwie nazwy oznacza, że stanowi ona znak towarowy. Symbol registered ® z kolei świadczy o tym, że znak został zarejestrowany w urzędzie patentowym. Oba symbole sprawiają, że marka staje się w oczach klientów bardziej wiarygodna.

Jeśli jeszcze zastanawiasz się, czy zarejestrować znak towarowy, przekonaj się, dlaczego warto. Zachęcamy do zapoznania się z artykułem "5 najważniejszych powodów, by zarejestrować znak towarowy dla swojej marki".

 

Portret użytkownika Joanna

Bardzo rzeczowy artykuł :) Ja jeszcze zwróciłabym uwagę na kolejny argument dlaczego warto rejestrować znaki towarowe - posiadanie świadectwa ochronnego na znak towarowy jest znacznym ułatwieniem w postępowaniu przed sądami. Więcej na ten temat można przeczytać tutaj: http://zastrzezone.pl/pl/oferta/zastrzezenie-nazwy-i-logo-firmy/3,17,25

Dodaj nowy komentarz

Zawartość pola nie będzie udostępniana publicznie.
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.
  • Use to create page breaks.

Więcej informacji na temat formatowania

CAPTCHA
Przepisz cyfry i litery z obrazka. Stanowi to zabezpieczenie przed spamem. Jeśli znaki są nieczytelne, kliknij ikonę odświeżenia obrazka (dwie strzałki nad ikoną głośnika).