Jeśli słyszałeś już od wielu osób, że powinieneś nauczyć się sprzedaży... Czy przekonywano Cię do poznania "technik tajemnej perswazji"? Mówię temu STOP!
Warto znać sztukę manipulacji. Nie chcę jednak, byś w internecie sprzedawał nasze produkty. Chcę natomiast, byś je PRZEDsprzedawał.
A co to oznacza?
Odłóż wszelkie "amerykańskie" oferty na bok. Owszem, zachodni sławni marketerzy odznaczają się lekkim piórem i ciekawym sposobem pisania. Ale ta wiedza nie będzie dla Ciebie specjalnie przydatna.
Pisz jak człowiek. Twórz bloga, ministrony, może portale. Udzielaj się na forach, dyskutuj, publikuj artykuły w mediach. To genialne sposoby na zyskanie autorytetu i zdobycie zaufania. I pamiętaj, by z tego odpowiednio korzystać.
Korzystaj z naszych szkoleń. Poznaj trenerów. To bardzo ciekawi ludzie, a każda rozmowa z nimi zainspiruje Ci i da odpowiedzi na najbardziej trapujące pytania. Podziel się tymi doświadczeniami. Powiedz Swoim Czytelnikom: czego się dowiedziałeś, co się sprawdziło, a nawet, z czym się nie zgadzasz.
Przedsprzedawaj. Opowiadaj Swoją historię z produktem, z firmą, po prostu z nami. Dziel się wiedzą. To się opłaca, ponieważ czytelnicy wiedzą, że ich nie spamujesz, a odpowiednio podane informacje mogą im się przydać.
Nawiązuj relacje. Wplataj do Swych wypowiedzi linki partnerskie. Pamiętaj tylko, by one uzupełniały treść, a nie ją zastępowały. Nie twórz mailingów komercyjnych. Lepiej napisz wpis w blogu, wyślij go, a jednocześnie powiadom Czytelników o nowych wydarzeniach, spotkaniach, eventach.
Skomponuj i połącz to ze sobą. Tobie w tym momencie zależy na postrzeganiu Ciebie jako eksperta lub osobę będącą na przedsiębiorczej ścieżce samorealizacji. Aby mieć wizerunek człowieka godnego zaufania, bądź godny zaufania.
I najważniejsze. Sprawdź, co polecasz. Bez tego ludzie mogą odebrać Cię jako mało przekonującego.
Dodaj nowy komentarz