Portal tworzy kreatywna agencja marketingowa:

Przedsprzedaż, czyli jak uzyskasz znacznie więcej prowizji z programów partnerskich, niż dotychczas?

office | Przestrzeń dla biznesu

Jeśli słyszałeś już od wielu osób, że powinieneś nauczyć się sprzedaży... Jeśli przekonywano Cię do poznania "technik tajemnej perswazji"... Jeśli wszyscy mówili Ci, byś zaczął korzystać z technik manipulacyjnych w Swoich tekstach... To zdemontuję te rady. Stop. Osoby, które działają w programach partnerskich zbyt często starają się sprzedawać. A nie jest to łatwe zadanie. Jako zarabiający partner zacznij PRZEDSPRZEDAWAĆ produkty. Co to oznacza? Odłóż wszelkie "amerykańskie" oferty na bok. Owszem, zachodni sławni marketerzy odznaczają się lekkim piórem i ciekawym sposobem pisania. Ale by zdobyć zaufanie internauty, potrzebujesz wiarygodności i zbudowania zaufania. Temu służy przedsprzedaż.

Nie musisz pisać specjalnie perswazyjnie. Nie musisz przekonywać i zachęcać. Wystarczy, że interesująco przedstawisz korzyści, które sam osiągnąłeś dzięki danemu produktowi. Opisz Swoją przygodę z danym nabytkiem. Zaprezentuj dany produkt i pokaż go eksponując jego pozytywne cechy. Na co te cechy wpływają? Co dają nabywcy? Pisz jak człowiek. Twórz bloga, ministrony, może portale. Udzielaj się na forach, dyskutuj, publikuj artykuły w mediach. To genialne sposoby na zyskanie autorytetu i zdobycie zaufania, jeśli posiadasz wiedzę i charakterystyczną osobowość. I pamiętaj, by z tego odpowiednio korzystać. Korzystaj ze szkoleń. Poznaj trenerów. To bardzo ciekawi ludzie, a każda rozmowa z nimi zainspiruje Cię i da odpowiedzi na najbardziej trapujące pytania. Podziel się tymi doświadczeniami. Powiedz Swoim Czytelnikom: czego się dowiedziałeś, co się sprawdziło, a nawet, z czym się nie zgadzasz. Przedsprzedawaj. Opowiadaj Swoją historię z produktem, z firmą, po prostu z nami. Dziel się wiedzą. To się opłaca, ponieważ czytelnicy wiedzą, że ich nie spamujesz, a odpowiednio podane informacje mogą im się przydać. Nawiązuj relacje. Wplataj do Swych wypowiedzi linki partnerskie. Pamiętaj tylko, by one uzupełniały treść, a nie ją zastępowały. Nie twórz mailingów komercyjnych. Lepiej napisz wpis w blogu, wyślij go, a jednocześnie powiadom Czytelników o nowych wydarzeniach, spotkaniach, eventach. Skomponuj i połącz to ze sobą. Tobie w tym momencie zależy na postrzeganiu Ciebie jako eksperta lub osobę będącą na przedsiębiorczej ścieżce samorealizacji. Aby mieć wizerunek człowieka godnego zaufania, bądź godny zaufania. I najważniejsze. Sprawdź, co polecasz. Bez tego ludzie mogą odebrać Cię jako mało przekonującego.

Dodaj nowy komentarz

Zawartość pola nie będzie udostępniana publicznie.
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.
  • Use to create page breaks.

Więcej informacji na temat formatowania

CAPTCHA
Przepisz cyfry i litery z obrazka. Stanowi to zabezpieczenie przed spamem. Jeśli znaki są nieczytelne, kliknij ikonę odświeżenia obrazka (dwie strzałki nad ikoną głośnika).