W czym tak naprawdę tkwi sekret marketingu on-line?
Jak to się dzieje, że jedni potrzebują wielkich nakładów na promocję, by rozpocząć własny biznes, a innym wystarczy laptop i odrobina kreatywności? Dlaczego tak wiele firm upada pomimo zainwestowanych w nie dużych pieniędzy? I w czym tak naprawdę tkwi sekret marketingu on-line?
Z racji tego, że niekiedy prowadzimy wywiady z ekspertami, przedsiębiorcami i ludźmi sukcesu, postanowiliśmy dzisiaj przygotować dla Ciebie, Czytelniku, coś specjalnego. Odbyliśmy rozmowę z wieloletnim biznesmenem internetowym, który, jak sam twierdzi "zajmuje się rozkręcaniem start-upów".
Mowa o właścicielu agencji interaktywnej TradeMaker oraz naszym współpracowniku, Dawidzie Golaku. Zadaliśmy mu serię pytań i uzyskaliśmy niezwykle ciekawe odpowiedzi.
Tekst ten powstał w ramach cyklu artykułów nt. młodych ludzi sukcesu, który tworzyłem dla czasopisma "Eurogospodarka". Zależy mi na tym, abyś - Czytelniku - nie tylko zachwycał się naszym bohaterem, ale przede wszystkim zastanowił się, jak opisane techniki i strategie zastosować u Ciebie w firmie.
Dawid zaczynał od sklepu modelarskiego. Stworzył także forum, jedno z największych w branży. Kiedy start-up zaczął przynosić dochody, zautomatyzował co się da i zabrał się za kolejny projekt. Po kilku latach ten pierwszy biznes działa i ma się świetnie!
Co dalej? A może by założyć biuro podróży? Jak pomyślał, tak zrobił. Pomimo sporej konkurencji i tym razem się udało, powstało HoneyTravel.pl. Nie jest to jakaś wielka firma, ale wystarcza, by otrzymywać z niej w miarę realne dochody.
"Najtrudniejsze były początki. W jaki sposób nawiązać współpracę z największymi touroperatorami, którym zależy na wizerunku i nie chcą podpisywać umów ze start-upami?"
[abonament]
Komentarze
Najki (niezweryfikowany)
pt., 01/08/2010 - 10:57
Adres
Bardzo ciekawy artykuł :)
Deliryc (niezweryfikowany)
wt., 01/12/2010 - 00:53
Adres
Głowa pełna pomysłów i
Jerzy (niezweryfikowany)
wt., 09/21/2010 - 11:06
Adres
dodałbym wytrwałość :)