Portal tworzy kreatywna agencja marketingowa:

W jaki sposób zagraniczne biznesy budują listy adresowe?

office | Przestrzeń dla biznesu

Baza adresowa stanowi niezwykle ważne aktywo firmy. To dzięki niej wysyłając informację do naszych subskrybentów jesteśmy w stanie wypromować produkt zaledwie w kilka dni. W jaki sposób za granicą buduje się listy mailingowe? Biuletyny tematyczne pozwalają budować relację z odbiorcami i przypominają im cały czas o naszej obecności. Przy okazji wysyłania merytorycznej informacji w wiadomości nienachalnie promujemy siebie. Justin Harrison oferuje raport "101 kreatywnych sposobów na robienie pieniędzy w sieci". Wchodząc na jego stronę tło nam się zaciemnia, dzięki czemu nie sposób reklamy nie zauważyć. To bardzo denerwująca forma promocji, dlatego nie należy jej nadużywać. Nie pokazujmy drugi raz okna temu samemu użytkownikowi. Zastosowanie tej techniki wyłania się jako połączenie tzw. squeeze page, czyli strony wyciskacza, ze standardową witryną. Strona wyciskacz to przykładowo nasz Kurs Skutecznego Biznesu. Użytkownik, który na nią wejdzie, ma tylko dwie opcje - zapisać się na subskrypcje bądź wyjść. Technika okienka z zaciemnianym tłem koncentruje uwagę internauty na formularzu zamówienia. Jednak, gdy nie chce się on zapisać, bo go nie przekonaliśmy, zamyka okno i przechodzi do przeglądania naszej strony WWW. Być może zamówi nasz produkt. W poprzednim wypadku osobę tę byśmy z miejsca odrzucili. A dzisiaj przecież w dobie spamu i natłoku wiadomości nie wszyscy chcemy otrzymywać newslettery na skrzynkę pocztową. Poniżej zobaczymy podobny chwyt w wersji z wirtualną okładką produktu. Często wizualizacja (opakowanie wirtualne, obrazek) biuletynu zwiększa skuteczność rejestracji. Czasami zdarza się jednak sytuacja odrotna i to należy samemu sprawdzić. Strategia Joe Vitale'ego opiera się na szumie medialnym i sławie, jakie zdołał wykreować wokół swojej osoby. Ciekawie pisze i umie wzbudzić określone emocje w czytelnikach. Zajmuje się copywritingiem, tworzy oferty sprzedażowe dla firm. Na stronie MrFire.com uczy innych swojego zawodu. Na uwagę zasługuje tekst: wpisz tu swój najlepszy adres e-mail. Sugeruje czytelnikowi, by zaprenumerował biuletyn na skrzynkę, którą najczęściej sprawdza. Spójrzmy także na poniższe pola wyboru.

YES! I am interested in the Law of Attraction and attracting miracles YES! I am interested in Hypnotic Marketing and Hypnotic Writing secrets BEST DEAL! I am interested in both so sign me up now!

Vitale daje nam pozorny wybór - pozwala zaprenumerować jednorazowo tylko jeden z tych newsletterów. Wybieramy wtedy ten, który dotyczy nas najbardziej. BradCallen.com & Marketingtips.com: formularz subskrypcji znajdziesz w doskonale widocznym i rzucającym się w oczy centralnym miejscu. Strona spełnia role wspomnianego wyciskacza. Osoba, która nie chce się zapisywać na newsletter, swobodnie przechodzi do menu, by zapoznać się z ofertą. Lub też przegląda blog, który znajduje się poniżej paska przewijania.

Dodaj nowy komentarz

Zawartość pola nie będzie udostępniana publicznie.
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.
  • Use to create page breaks.

Więcej informacji na temat formatowania

CAPTCHA
Przepisz cyfry i litery z obrazka. Stanowi to zabezpieczenie przed spamem. Jeśli znaki są nieczytelne, kliknij ikonę odświeżenia obrazka (dwie strzałki nad ikoną głośnika).