Sprawne prowadzenie biznesowego bloga to taktyka marketingowa, która czerpie z Twojej wiedzy i zaangażowania i która owocuje zwiększeniem widoczności Twojej firmy w Internecie, uzyskaniem wiarygodności i zwiększeniem sprzedaży. Blog biznesowy to nic innego jak sprawny kanał marketingowy, który oferuje Ci to, czego nie dają płatne reklamy i kampanie.
Prowadzenie prywatnego bloga oraz prowadzenie bloga jako „pomysł na biznes” sam w sobie (czyli bycie Blogerem), różnią się diametralnie od prowadzenia bloga firmowego. Dla specjalistów od marketingu internetowego różnica ta jest oczywista. Jednak wielu przedsiębiorców, którzy chcą zadbać o wizerunek i sprzedaż przez Internet, wciąż nie widzi dużej różnicy pomiędzy blogiem prywatnym a biznesowym — lub nie zdaje sobie po prostu sprawy z jego pełnego potencjału. Z tego powodu blogi firmowe są często pomijane lub prowadzone w nieprawidłowy sposób.
Zachęcamy do zapoznania się z artykułem "Biznesowe i Marketingowe korzyści z założenia i prowadzenia Bloga firmowego".
Dodaj nowy komentarz