Jeśli prowadzisz witrynę WWW i chcesz na niej zarabiać, a Twoje obecne dochody wydają Ci się niewystarczające, to przeczytaj ten artykuł. Zobacz, jak w programie Google AdSense szybko zwiększyć ilość kliknięć oraz wartość finansową każdego z nich.
Spraw, aby Twoje linki i boksy sponsorowane były widoczne. Nie licz na to, że użytkownicy specjalnie dla Ciebie nacisną prawy suwak przeglądarki i przesuną stronę na sam dół, by zobaczyć reklamę. Umieszczaj formy promocyjne w górnych partiach strony, by internauta mógł z nich skorzystać bez jej przewijania. Umieść przy nich obrazki. Postępuj zgodnie z regulaminem Google. Obrazki muszą być subtelne, niewielkie, w formie ikonek powiązanych tematycznie z Twoją branżą. Warto oddzielić je pionową linią od boksów. W przeciwnym razie Google mogłoby to odebrać jako łamanie zasad wyświetlania reklam. (Przeczytaj regulamin!). Niech reklamy rzucają się w oczy. Na różnych podstronach niech zmieniają nieco swoje miejsce położenia. Niech zmieniają bardzo delikatnie palety używanych kolorów. W instalatorze AdSense masz możliwość wybrania kilku palet, spośród których system będzie jedną losował za każdym razem. W pełnej wersji artykułu: gdzie umiejscowić reklamy, jak zwiększyć skuteczność boksów, jakie kolory i czcionki strony zastosować, które formaty reklam Google AdSense przynoszą największe korzyści, jak stworzyć zarabiającą stronę, jak wybrać tematykę.
Często dobrze działa dostosowanie stylu i szaty graficznej witryny do reklam. Ustawiając tę samą czcionkę i wielkość liter, ich kolor, tło i podkreślanie linków sprawiasz, że całość się ze sobą doskonale komponuje. Dzięki temu reklama nie wygląda inwazyjnie. Użytkownicy częściej klikają w boks, który kojarzy się z wprowadzeniem do ciekawego artykułu niż z bannerem promocyjnym.
Wysokość Twoich zarobków w programie Google AdSense zależy od tematyki, w której chcesz się poruszać. Najdroższe, a zarazem najbardziej dochodowe dla Ciebie nisze pojawiają się w branżach (kolejność malejąca): banki i finanse, hosting i domeny, hotelarstwo i podróże, tłumaczenia i języki obce, technologie i motoryzacja, szkolenia i konferencje, zdrowie. Im bardziej konkurencyjna branża, tym więcej reklamodawcy są skłonni płacić za generowanie ruchu. Dlatego wybieraj branże obfitujące w reklamodawców, którzy przeznaczają na promocję znaczne sumy. Sprawdzisz to przy pomocy narzędzia Google Keyword Selection Tool: https://adwords.google.com/select/KeywordToolExternal
dziennikinternautow.pl mambiznes.pl
infor.pl
gospodarka.gazeta.pl
emetro.pl
Każdy sposób na zwiększenie zarobków jest dobry.
Zupełnie NIE zgadzam się z autorem artykułu, nikt jeszcze nigdy nie zarobił na oszukiwaniu użytkowników. Ja sam gdy widzę że na stronie reklamy google podszywją się pod linki wewnętrzne dostaję białej gorączki ponieważ znów zostałem gdzieś przekierowany wbrew mojej woli, to jest właśnie oszustwo.
Też stosuje reklamy Googla na swoich stronach, bo sądzę, że są najmniej inwazyjne. Jednak mimo, że stron troszkę jest, to zarobki żadne. Pasuje kantować jak się, ale z drugiej strony uważam, że się nie opłaca. Gość co raz został wyprowadzony w maliny przez kantowanie i zwodzenie przez właściciela może już nigdy nie wrócić, a szkoda. Największa szkoda, że Polacy nie lubią reklam na stronach.
Skoro nie lubimy reklam na stronach, to warto zdobyć inny sposób monetyzacji. Istnieje możliwość współpracy z księgarniami i zamieszania losowo okładki+krótkiego opisu książki wraz z linkiem do produktu. Nie jest to nachalne, nie oszukujemy użytkowników. Wygląda naturalnie.
Dodaj nowy komentarz