Istnieje kilka podstawowych elementów, które wpływają na pozycję strony w wyszukiwarkach. Są to:
Nasze działania ukierunkowujemy na kilka z tych punktów.
Wejdź na stronę https://adwords.google.com/select/KeywordToolExternal. Po wpisaniu kodu z obrazka, słów kluczowych i nazwy domeny kliknij "szukaj". Pojawi Ci się cała seria podobnych fraz kluczowych, które przeglądasz pod względem konkurencyjności hasła, ilości wyników i ilości wyszukiwań. Im większa konkurencyjność, tym trudniej wypozycjonować słowo i tym usługa jest droższa. Lepiej zaproponować Klientowi kilka/naście słów, które cieszą się popularnością i niewielką konkurencją.
W takim wypadku pozycjonujemy na bardzo wiele, setki a nawet tysiące pojedyńczych fraz. Razem daje to niezwykle dobre wyniki. Strategia nadaje się dla portali i dużych objętościowo witryn. Podejmują się tego tylko niektóre, bardziej profesjonalne agencje marketingowe, jak na przykład Platinum Group. Proponują one taki model rozliczeń za usługę pozycjonowania szerokiego:
Dodaj nowy komentarz