Portal tworzy kreatywna agencja marketingowa:

Uczciwość polskich programów partnerskich

Komentarz do: http://www.etatowypartner.pl/uczciwosc-polskich-programow-partnerskich/

Zgadza się, istnieją małe, nieznane jeszcze, a czasami nieuczciwe programy partnerskie. Natomiast one nigdy nie zdobywają wielu zwolenników i prawda zawsze wychodzi na jaw.

Możemy korzystać zatem z programów znanych - ale wtedy oferujemy to samo, co 10 000 innych partnerów, co zwiększa konkurencję.

Czasami potrzeba po prostu zaryzykować nowym programem. Jak coś się z tego rozwinie, to super, jak nie, to idziemy dalej. Większość pp jest uczciwa i nie ma dużego prawdopodobieństwa, że trafimy na inny.

Bardziej, niż wyborem programu partnerskiego zajmijmy się promocją, bo przecież do tego wszystko się sprowadza. A kiedy przygotowujemy strony www na potrzeby pp, róbmy je jak najbardziej uniwersalnie. W razie, gdy przestaną wydawać produkt, byśmy mogli z nich jeszcze skorzystać.

Portret użytkownika Przemysław T.

Dokładnie o to chodzi. Strony promujące poszczególne produkty można robić tak, by łatwo wykorzystać je w celu promocji innego produktu. A może otworzysz kiedyś firmę? Pod tym kątem także patrz na strony zarabiające w programach partnerskich, byś mógł z nich skorzystać.

Portret użytkownika gość

Zgadza się, istnieją małe, nieznane jeszcze, a czasami nieuczciwe programy partnerskie. Natomiast one nigdy nie zdobywają wielu zwolenników i prawda zawsze wychodzi na jaw.
Możemy korzystać zatem z programów znanych - ale wtedy oferujemy to samo, co 10 000 innych partnerów, co zwiększa konkurencję.

Dodaj nowy komentarz

Zawartość pola nie będzie udostępniana publicznie.
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.
  • Use to create page breaks.

Więcej informacji na temat formatowania

CAPTCHA
Przepisz cyfry i litery z obrazka. Stanowi to zabezpieczenie przed spamem. Jeśli znaki są nieczytelne, kliknij ikonę odświeżenia obrazka (dwie strzałki nad ikoną głośnika).