Portal tworzy kreatywna agencja marketingowa:

Jak skutecznie promować swoją firmę?

Przedstawiam kilka sposobów na reklamę (często tanią lub nawet darmową) swojej firmy:

  1. Zbuduj stronę internetową Twojego biznesu. Zacznij promować go w wyszukiwarkach (i pozycjonować). Umieść jej adres na wizytówkach i papierach firmowych. Możesz tworzyć kilka stron pod różnymi nazwami, by zająć więcej miejsc w wyszukiwarkach internetowych.
  2. Napisz ciekawy, zabawny, a może pouczający tekst zawierający informacje o Twojej firmie. Tu liczy się forma - jeśli będzie zabawna, z przymróżeniem oka, może wiersz lub piosenka, istnieje szansa, że ludzie przekażą to dalej. Roześlij to po znajomych, do swojej listy klientów, poproś kogoś o wrzucenie tego do jego biuletynu. Jeśli to będzie naprawdę warte czytania, to internauci sami zrobią za Ciebie pracę i roześlą do kolejnych osób. To nasi nazwę marketingu wirusowego.
  3. Stwórz mem, zabawne połączenie zdjęcia i tekstu nt. Twojego produktu albo Twój produkt może stanowić tam tło, uzupełnienie; opracuj je i tak jak w punkcie 2. roześlij w Internecie.
  4. Stwórz naprawdę porządną wizytówkę. Niech zazdroszczą Ci jej znajomi. Niech wygląda na prawdziwie profesjonalną i hipnotyczną. Joe Vitale pisze w swoim bestsellerze jak tego dokonać. Zobacz jego nową książkę Hipnotyczny Marketing.
  5. Jeśli wychodzi nowa książka, często wydawnictwo szuka o niej dobrych opinii. Dawaj im ją. Będą Cię cytować, a w podpisie powinno widnieć: Twoje Imię i Nazwisko, ABC Company (www.abccompany.com)
  6. Szukaj rozgłosu. Na ten temat poświęcono całą pierwszą cześć w Hipnotycznym Marketingu. W skrócie - korzystaj z możliwości promowania się. Zawsze miej 30 sekundową i 1 minutową przygotowaną prezentację. Jeśli prowadzisz bloga firmowego, to często może się zdarzyć, że zadzwoni redaktor z prośbą o skomentowanie jakiegoś wydarzenia. Czasami ktoś poprosi Cię o przygotowanie wykładu. Zgadzaj się na to i korzystaj. Ponadto szukaj możliwości zorganizowania nietypowych wydarzeń, takich, o których ludzie będą mówić.
  7. Kontaktuj się z mediami. Pisz dla nich artykuły, by redakcje je opublikowały.To jednak nie takie proste, jak może się wydawać. Reporterzy otrzymują dziennie setki wiadomości. Jak zrobić, by zwrócili uwagę właśnie na Twoją? Między innymi o tym pisze Joe Vitale.

Te 7 punktów może stworzyć Twoją firmę niezwykle znaną i dochodową.

A Wy jakie stosujecie sposoby?

Portret użytkownika Kasia56

Warto też oddać swoją firmę w ręce dobrych marketingowców. Moja firma korzysta z (usunięte przez moderatora) i jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy. Dzięki temu nasz firma stała się bardziej rozpoznawalna i ma wyższą pozycję na rynku.

Portret użytkownika Totem

Co masz na myślli pisząc "zrób śmieszne zdjęcie"?

Portret użytkownika Michał Toczyski

Trochę to zredagowałem, wpis powstał kilka lat temu. Miałem na myśli stworzenie mema z wykorzystaniem naszej marki (zdjęcie+tekst) w stylu demotywatorów. Jeśli dobrze trafimy, to jest szansa dostania się na wykop lub w inny sposób wypromowania marki.

Dodaj nowy komentarz

Zawartość pola nie będzie udostępniana publicznie.
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.
  • Use to create page breaks.

Więcej informacji na temat formatowania

CAPTCHA
Przepisz cyfry i litery z obrazka. Stanowi to zabezpieczenie przed spamem. Jeśli znaki są nieczytelne, kliknij ikonę odświeżenia obrazka (dwie strzałki nad ikoną głośnika).