Portal tworzy kreatywna agencja marketingowa:

Jak sobie radzić z odmową?

To, że ktoś mi odmówił świadczy tylko o jednym - nie przekonałem wystarczająco gościa! Można przyjąć jedną z dwóch, równie poprawnych strategii:

- "i tak tego nie przyjmą, więc nie mam się czym przejmować"
- "na pewno to przyjmą, jak będę wystarczająco przekonujący"

W pierwszym przypadku podchodzisz do tematu na luzie i często okazuje się, że właśnie dlatego Twój kontrahent dokonuje z Tobą transakcji. Bo nie skupiłeś się na sprzedaży "perswazyjnej", tylko na nawiązaniu relacji. A sprzedaż jest przy okazji.

W drugim przypadku bije od Ciebie pewność i charyzma, co jest innym czynnikiem motywującym do działania (transakcji). Obie strategie są dobre, zastanów się, którą wybierzesz i prawidłowo wcielisz w życie!

Dodaj nowy komentarz

Zawartość pola nie będzie udostępniana publicznie.
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.
  • Use to create page breaks.

Więcej informacji na temat formatowania

CAPTCHA
Przepisz cyfry i litery z obrazka. Stanowi to zabezpieczenie przed spamem. Jeśli znaki są nieczytelne, kliknij ikonę odświeżenia obrazka (dwie strzałki nad ikoną głośnika).