Portal tworzy kreatywna agencja marketingowa:

Jak zyskać zadowolenie klienta?

Jak zyskać zadowolenie klienta? Sprawa wydaje się bardzo prosta - wystarczy, że polecisz tego klienta nam :). Ty też możesz wyróżnić się na tle Partnerów korzystając z overdeliveringu.

Co się kryje pod tą tajemniczą nazwą?

Dajesz klientowi więcej, niż oczekiwał. Wtedy jest zadowolony i poleca Cię dalej. Korzysta z Twoich usług. Według definicji overdelivering powinien być niespodzianką. Księgarnia internetowa wysyła klientowi 4 książki zamiast trzech wcześniej go o tym nie informując.

Ale od takich rzeczy jesteśmy my :), Sukces PRO.

Co Ty możesz zrobić takiego, by zwiększyć sprzedaż?

Zaoferuj klientowi gratis, wartościowy bonus za dokonanie zakupu. Niech kupi szkolenie z Twojego linka, a Ty zobaczysz dokładną datę i godzinę transakcji w Swoim koncie. Niech prześle Ci tę godzinę transakcji - jeśli będzie się zgadzać z Twoimi danymi, to bez problemu możesz przekazać prezent.

Proste? A skąd wziąć bonus?

1. Przy średniej prowizji opłaci się nabyć dla klienta książkę - i to nawet z przesyłką od razu pod jego dom! Sprawa prosta. Tworzysz oddzielną stronę sprzedażową szkolenia i piszesz, że osoby, które kupią szkolenie od Ciebie, otrzymają książkę gratis.
Nic nawet nie pakujesz, tylko składasz zamówienie na adres Klienta. Przy prowizji ok. 70 zł publikacja za 25 zł to nie jest wielki wydatek, a może zaważyć na decyzji podjętej przez decydenta. Sprawdzaj i testuj, moze się zadziała.

2. Stwórz e-booka, kurs e-learningowy, specjalny newsletter, albo przetłumacz wartościowy artykuł zagraniczny dostępny tylko dla Klientów. Przykładowo, z tej strony www.ezinearticles.com.

Dodaj nowy komentarz

Zawartość pola nie będzie udostępniana publicznie.
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.
  • Use to create page breaks.

Więcej informacji na temat formatowania

CAPTCHA
Przepisz cyfry i litery z obrazka. Stanowi to zabezpieczenie przed spamem. Jeśli znaki są nieczytelne, kliknij ikonę odświeżenia obrazka (dwie strzałki nad ikoną głośnika).