Portal tworzy kreatywna agencja marketingowa:

Krótka strategia e-marketingu dla firmy piwowarskiej

- Posiadam browar. Na rynku istnieje ogromna konkurencja: piwa regionalne, zagraniczne, smakowe, bezalkoholowe... Wymyślili już wszystko, co się dało. W jaki sposób mogę się wyróżnić? [break]

- Zgadza się, masz silną konkurencję. Nic dziwnego, że chcesz przedrzeć się na rynek. Potrzebujesz czegoś szczególnego, czego oni nie mają. Niektóre piwa smakują tak samo. Inne mają tylko swoich niszowych wielbicieli. Zastanów się, do kogo Ty kierujesz Swój produkt? Czym się charakteryzuje?

- Grupa docelowa to ludzie młodzi, którzy lubią się napić na imprezie, podczas meczu, a czasami przy telewizorze. Wytwarzamy piwo z ekologicznych produktów według bardzo starej receptury. Nie my jedyni.

- Opisz to. Pokaż Swój sposób produkcji. Bądź pierwszy, który to zastosuje. Zrób galerię, a może nawet tzw. wirtualny spacer po Twoim browarze. Pisz o tym, czym zainteresują się Twoi Klienci. A może nawet stworzysz społeczność pasjonatów Twojego napoju?

Dodaj nowy komentarz

Zawartość pola nie będzie udostępniana publicznie.
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.
  • Use to create page breaks.

Więcej informacji na temat formatowania

CAPTCHA
Przepisz cyfry i litery z obrazka. Stanowi to zabezpieczenie przed spamem. Jeśli znaki są nieczytelne, kliknij ikonę odświeżenia obrazka (dwie strzałki nad ikoną głośnika).