Serdecznie zapraszamy do udziału w II edycji konferencji poświęconej najnowszym koncepcjom i systemom przeznaczonym do obsługi obszaru wsparcia serwisowego. Celem wydarzenia jest przedstawienie wiodących rozwiązań pomocnych w ujednoliceniu i uproszczeniu zarządzania środowiskiem IT.
25 września 2012, Warszawa, Hotel Novotel Airport
PROPONOWANA TEMATYKA SPOTKANIA:
- Zarządzanie incydentami
- Zarządzanie problemami
- Zarządzanie zmianą
- Zarządzanie konfiguracją
- Zarządzanie poziomem serwisu
- Ewidencja i kontrola zasobów
- Outsourcing IT
- Rozwiązania Service Desk i Help Desk
- Technologie dla Call Center i Data Center
- Zarządzanie wiedzą w zarządzaniu usługami IT
- Jak w zgodzie z prawem organizować pracę w dziale wsparcia IT?
- Narzędzia wspierające zarządzanie usługami w chmurze
Konferencja jest BEZPŁATNA, jednak warunkiem uczestnictwa jest wcześniejsza rejestracja.
Konferencja skierowana jest do:
- kierowników działów supportu i helpdesku,
- kierowników działów informatyki,
- pracowników wsparcia technicznego,
- kierowników działów obsługi klienta,
Uczestnikom konferencji zapewniamy: komplet materiałów konferencyjnych, przerwę kawową, możliwość uczestniczenia w wykładach.
Kontakt:
Dariusz Wójcik
tel.: 22 427 36 51
dariusz.wojcik@software.com.pl
Dodaj nowy komentarz