Portal tworzy kreatywna agencja marketingowa:

Raport PDF

W co inwestują Polacy? Górą wciąż lokaty terminowe

office | Przestrzeń dla biznesu

Polacy cenią sobie szczególnie bezpieczeństwo swoich finansów osobistych.

Overdelivering, czyli jak zdobywać lojalnych klientów?

Michał Toczyski | Przestrzeń dla biznesu

Prowadząc firmę w określonej branży wiesz, że wiele konkurujących przedsiębiorstw oferuje towary w zbliżonej i wystarczającej jakości. Nie chodzi o to, byś zaprojektował nowy model odtwarzacza MP4, który można używać jako podstawkę pod kubek, podręczną kuchenkę i jeszcze rano przyniesie Ci śniadanie do łóżka.

Wartościowe bonusy w zabójczo skutecznej ofercie

Michał Toczyski | Przestrzeń dla biznesu

Wartościowe bonusy. Oglądałeś kiedyś telezakupy? Działają one w bardzo interesujący i mocno perswazyjny sposób. Pokazują Ci wszelkie korzyści z kupna danego produktu.

Zabójczo skuteczna oferta: Budżet na marketing

Michał Toczyski | Przestrzeń dla biznesu

W jaki sposób kreatywnie zainwestować budżet przeznaczony na promocję i marketing, by przyniósł Ci on jak największe korzyści? Jeden z banków zauważył, że nie lubimy płacić dużych rachunków. Firma obliczyła, iż pozyskanie nowego Klienta kosztuje ich 100 złotych. Co zatem z tym zrobili?

Segmentacja Kontrahentów w Zabójczo Skutecznej Ofercie

Michał Toczyski | Przestrzeń dla biznesu

Kto od Ciebie kupuje? Jakie przejawia potrzeby? Co mu tak naprawdę sprzedajesz? Jeśli prowadzisz pizzerię, to Swojemu Klientowi dostarczasz:

Wysoka jakość i znana marka pomagają sprzedawać

Michał Toczyski | Przestrzeń dla biznesu

W tym artykule dowiesz się: czego boją się Twoi Klienci nawiązując z Tobą współpracę i jak to wyeliminować, w jaki sposób podwyższyć jakość swojej oferty i poprawić jej wizerunek na rynku, co sprawi, że wraz z firmą, którą promujesz, będziesz traktowany z poważaniem, [...]

Umożliwienie kontaktu jako Twoja zabójcza przewaga konkurencyjna

Michał Toczyski | Przestrzeń dla biznesu

W tym artykule przeczytasz o tym, jak usprawnić komunikację pomiędzy Tobą i Klientem w internecie, jak zwiększyć skuteczność Twojego formularza kontaktowego? [..]

Zabójczo skuteczna prezentacja produktu i historia marki

Michał Toczyski | Przestrzeń dla biznesu

Nie lubimy kupować kota w worku. Chcemy się czuć bezpiecznie. Pragniemy zostać oczarowani przez handlowca, przez firmę, przez proponowanych przez nią styl życia. Gdy przedsiębiorstwo poza podstawową dawką rozsądku i racjonalizmu posługuje się elementami emocjonalnymi zrzesza wokół siebie większe grono stałych i lojalnych Klientów.

Zarządzanie ryzykiem w przygotowaniu zabójczo skutecznej oferty

Michał Toczyski | Przestrzeń dla biznesu

Po pierwsze – Twój kontrahent w momencie kupna boi się o swoje pieniądze. Jeśli Twoje przedsiębiorstwo wygląda na firmę-krzak i nie jest znane ani polecane na rynku, to jaki powód przedstawisz Klientowi, abyś to Ty go zdobył, a nie konkurencja?

Założenia propozycji nie do odrzucenia

Michał Toczyski | Przestrzeń dla biznesu

Podstawowe założenie oferty jest jedno – wygląda ona tak kusząco i pozbywa Klienta wszelkich barier i zahamować, że z niej korzysta, jeśli otrzyma od Ciebie taką możliwość. Cytowany przeze mnie don Vito Corleone z książki „Ojciec chrzestny” stosował metodę pozornie najprostszą z możliwych. Gdy napotykał opór, wyciągał pistolet i przykładał do skroni rozmówcy. Działało w 100%.