Powoli kończą się złote czasy dla pracodawców i nastaje era pracownika. Oznacza to, że w wielu branżach firmy muszą się postarać, by do ich szeregów dołączali Ci najlepsi z najlepszych. Jak przekonać wykwalifikowanych specjalistów do udziału w danej rekrutacji? Odpowiedzią jest marketing rekrutacyjny.
Trend outsourcingu od kilku lat występuje w wielu branżach i najwyraźniej zadomawia się w nich na dobre. Zlecanie wykonywania określonych prac na zewnątrz stało się nie tylko doraźną metodą na wsparcie projektów, przy których brakuje zasobów ludzkich, ale również sposobem na długofalową realizację działań z różnych obszarów – od outsourcingu kadr i płac, przez księgowość i call center, aż po realizację strategii marketingowych. No właśnie – czy wsparcie agencji reklamowej zawsze jest konieczne? Co przemawia za skorzystaniem z usług zewnętrznej, wyspecjalizowanej firmy marketingowej, a co za zatrudnieniem specjalisty wewnątrz struktury przedsiębiorstwa?
Badanie firmy Forrester wykazało, że około 97% osób odwiedza witrynę bez powodu, a tylko 3% odwiedzających podejmuje ukierunkowane działania. Wiele sklepów internetowych próbuje zwiększyć ten odsetek, inwestując więcej pieniędzy w reklamę. Ale jest kilka prostych sposobów na zwiększenie sprzedaży bez dodatkowych inwestycji. Mówi o nich Elizaveta Omelchenko, marketer Ringostat, platformy do śledzenia połączeń, telefonii i kompleksowej analityki.
Szukasz gadżetów reklamowych, które pomogą rozpowszechnić wizerunek Twojej marki, trafią w gusta klientów i jednocześnie będą tanie? Rozwiązaniem mogą okazać się długopisy z logo. Obecnie zamówisz je w wielu miejscach i możesz wybierać z przeróżnych modeli, aby stworzyć idealny przedmiot promocyjny. Jak jednak zaprojektować nadruk wpadający w oko, zapadający w pamięć i wyraźnie odznaczający się na powierzchni długopisu? Czym powinno cechować się logo umieszczane na takich akcesoriach reklamowych? Tego dowiesz się z poniższego tekstu!
Wyszukiwarka Google ciągle dąży do poprawy jakości działania i oferowania coraz to celniejszych wyników zapytań. W tym celu silnik wyszukiwarki został stworzony tak, by rozpoznawać strony, które satysfakcjonują użytkowników, od tych, które nie spełniają ich oczekiwań. Czy Twoja strona internetowa jest dobrze oceniana przez algorytmy Google? A przede wszystkim przez twoich potencjalnych klientów?
Prowadzenie działalności gospodarczej, akcji o charakterze społecznym lub charytatywnym czy promocja konkretnego wydarzenia, wiąże się z zastosowaniem odpowiednich elementów marketingowych. Wśród najczęściej wybieranych znajdują się m.in. wizytówki, ulotki, stojaki banerowe czy kalendarze. Wszystkie materiały promocyjne tego typu można wykonać w jednym miejscu, otrzymując produkty wysokiej jakości i spełniające wszelkie wymagania. Odpowiednim rozwiązaniem dla biznesu, jak i do promocji w innych celach jest Drukarnia Maciaszczyk Poznań.