Powoli kończą się złote czasy dla pracodawców i nastaje era pracownika. Oznacza to, że w wielu branżach firmy muszą się postarać, by do ich szeregów dołączali Ci najlepsi z najlepszych. Jak przekonać wykwalifikowanych specjalistów do udziału w danej rekrutacji? Odpowiedzią jest marketing rekrutacyjny.
Trend outsourcingu od kilku lat występuje w wielu branżach i najwyraźniej zadomawia się w nich na dobre. Zlecanie wykonywania określonych prac na zewnątrz stało się nie tylko doraźną metodą na wsparcie projektów, przy których brakuje zasobów ludzkich, ale również sposobem na długofalową realizację działań z różnych obszarów – od outsourcingu kadr i płac, przez księgowość i call center, aż po realizację strategii marketingowych. No właśnie – czy wsparcie agencji reklamowej zawsze jest konieczne? Co przemawia za skorzystaniem z usług zewnętrznej, wyspecjalizowanej firmy marketingowej, a co za zatrudnieniem specjalisty wewnątrz struktury przedsiębiorstwa?
Badanie firmy Forrester wykazało, że około 97% osób odwiedza witrynę bez powodu, a tylko 3% odwiedzających podejmuje ukierunkowane działania. Wiele sklepów internetowych próbuje zwiększyć ten odsetek, inwestując więcej pieniędzy w reklamę. Ale jest kilka prostych sposobów na zwiększenie sprzedaży bez dodatkowych inwestycji. Mówi o nich Elizaveta Omelchenko, marketer Ringostat, platformy do śledzenia połączeń, telefonii i kompleksowej analityki.
Szukasz gadżetów reklamowych, które pomogą rozpowszechnić wizerunek Twojej marki, trafią w gusta klientów i jednocześnie będą tanie? Rozwiązaniem mogą okazać się długopisy z logo. Obecnie zamówisz je w wielu miejscach i możesz wybierać z przeróżnych modeli, aby stworzyć idealny przedmiot promocyjny. Jak jednak zaprojektować nadruk wpadający w oko, zapadający w pamięć i wyraźnie odznaczający się na powierzchni długopisu? Czym powinno cechować się logo umieszczane na takich akcesoriach reklamowych? Tego dowiesz się z poniższego tekstu!
Firma Luxpol oferuje wykonanie wysokiej jakości chwiejów reklamowych, jakie można wykorzystać na wiele sposobów. Przede wszystkim sprawdzają się podczas różnego rodzaju eventów. Można na nich zamieszczać nie tylko logo firmy, ale też grafiki z produktami lub krótkie przekazy tekstowe. Klienci chwalą to, że mogą złożyć zamówienia indywidualne.