Sprzedaż dokonywana poprzez system. Zawierają się na niego: sprzedaż, reklama, promocja, publicity, public relations, strategia, etc.
Ukryta reklama polegająca często na opowiadaniach znajomych o produktach czy firmach, doradzaniu klient-klient co kupić. Zadowolony klient chce opowiedzieć o produkcie znajomym.
Możesz go uzyskać poprzez nowatorskie działania i wdrażanie innowacji. Jest mocno zintegrowany z marketingiem wirusowym i szeptanym. Możesz stworzyć tajemnicę wokół Swojej firmy - każdy będzie chciał ją poznać! Chodzi o to, by ludzie zaczęli o Tobie czy Twojej firmie mówić.
techniki promocyjne polegające na samoistnym rozprzestnienianiu się informacji o marce. Nieraz służy temu zabawny slogan reklamowy, obrazek czy film promocyjny. Tutaj najważniejsza jest kreatywność, by viral zostawał przekazywany dalej.
Dodaj nowy komentarz