Celem uruchomienia jakichkolwiek działań marketingowych nie są kliknięcia czy wejścia na stronę, ale zyski. Dlatego tak ważne jest, aby jasno określić, czy inwestycja w promocję się opłaca, i o ile. W marketingu odpowiada za to wskaźnik ROMI lub ROI. Zespół Ringostat wyjaśnia, jak obliczyć tę metrykę i kto powinien się na niej opierać, a kiedy można ją zignorować.
Jeśli decydujemy się na założenie strony internetowej, musimy zadbać także o miejsce na serwerze, a więc poza domeną rozejrzeć się za odpowiednim, co do wydajności strony hostingiem. I wydawać by się mogło, że nie powinno być z tym większego problemu, bo na rynku nie brakuje firm, które w swojej ofercie mają usługi hostingowe.
Masowe działania marketingowe przy rosnącej świadomości konsumenckiej klienta, nie sprawdzają się już tak korzystnie jak miało to miejsce przed kilku laty. Dotyczy to marketingu internetowego oraz tego stosowanego w prasie i nie tylko. Dzisiaj, tylko i wyłącznie przekaz oparty na merytorycznej treści, która ukierunkowuje klienta na konkretny produkt jest w stanie zapewnić stabilny i stały wzrost sprzedaży. Aby zapewnić rozwój przedsiębiorstwa, konieczne jest poszukiwanie nowych rynków zbytu, precyzyjne zdefiniowanie odbiorcy produktu oraz dotarcie do jego świadomości poprzez operację słowem, czyli poprzez marketing treści.
Mówi się, że pieniądze szczęścia nie dają, jednak współczesny świat został tak wykreowany, że bez przyzwoitej gotówki nie da się żyć. Ponadto występuje przysłowiowy wyścig szczurów za sławą i bogactwem. Obserwujemy to w biznesie, polityce, sporcie i wielu innych dziedzinach życia. Co ciekawe, wszystko zaczyna się już na etapie szkoły i studiów, gdzie uczniowie ostro rywalizują o jak najwyższą średnią naukową, dająca stypendium, często zapominając o zasadach moralnych i pomocy słabszym kolegom.