Wywiad z Grzegorzem Busiem, prezesem spółki 2lisy.pl na temat interaktywnych urządzeń elektronicznych, które wnoszą nową jakość do edukacji przedszkolnej.
Wywiad z Piotrem Winterem, prezesem zarządu spółki TimePlanet, na temat cyberslackingu i systemu monitorowania efektywności, który staje się coraz bardziej popularny w Polsce.
Wywiad z Robertem Gwiazdowskim - polskim prawnikiem i ekonomistą, komentatorem gospodarczym, ekspertem w dziedzinie podatków w Centrum im. Adama Smitha, doktorem habilitowanym nauk prawnych, wykładowcą Uczelni Łazarskiego. Od marca 2006 do września 2007 był przedstawicielem Ministerstwa Pracy i Polityki Socjalnej przewodniczył Radzie Nadzorczej ZUS.
Nie lubimy kupować kota w worku. Chcemy się czuć bezpiecznie. Pragniemy zostać oczarowani przez handlowca, przez firmę, przez proponowanych przez nią styl życia. Gdy przedsiębiorstwo poza podstawową dawką rozsądku i racjonalizmu posługuje się elementami emocjonalnymi zrzesza wokół siebie większe grono stałych i lojalnych Klientów.
Strata przychodu, podważenie wiarygodności w oczach klientów, ryzyko utraty reputacji – to tylko część konsekwencji, z jakimi może spotkać się firma w obliczu awarii systemu informatycznego. Dla tych, których obsługa systemów IT stanowi rdzeń biznesu skutki te mogą okazać się jeszcze dotkliwsze. Zatem co robić, gdy dochodzi do katastrofy? Radzi ekspert Ogicom, dr inż. Artur Pajkert.