Procesy biznesowe są fundamentem sprawnej działalności każdej organizacji i bezpośrednio wpływają na osiąganie jej kluczowych celów oraz wskaźników. Od tego jak dobrze procesy są zorganizowane i wykonywane zależy osiągnięcie sukcesu lub porażki całej organizacji. To właśnie od procesów biznesowych zależy jakość obsługi klienta, stopień motywacji i efektywność pracowników oraz wyniki finansowe przedsiębiorstwa. A co za tym idzie wzrost konkurencyjności na rynku.
Jeżeli chcą Państwo zapoznać się z ówczesnymi potrzebami i problemami sektora w zakresie BPM, serdecznie zapraszamy o udziału w konferencji:
Swoją wiedzą i doświadczeniem podczas niniejszego wydarzenia podzielą się z Państwem m.in.:
Ponadto intencją organizatorów jest przekazanie wiedzy w zakresie:
• analiza i opis procesów
• projektowanie procesów
• modelowanie procesów biznesowych
• zarządzanie i audyt procesów
• symulacje i optymalizacja procesów biznesowych
• technologie i narzędzia wspierające zarządzanie i automatyzację procesów biznesowych
• Business Process Outsourcing (BPO)
• Business Activity Monitoring (BAM)
• Service Oriented Architecture (SOA)
Do bezpłatnego udziału w konferencji zapraszamy przedstawicieli instytucji finansowych w tym:
a w szczególności:
W razie pytań zapraszamy do kontaktu:
Karolina Hołyńska
Asystentka ds. organizacji konferencji
tel. +48 720 911 821
karolina.holynska[at]successpoint.pl
Dodaj nowy komentarz