Tytuł
Prezes zarządu Scorise Sp. z o.o.
Opis
Rozwijam grupę przedsięwzięć biznesowych pod marką Scorise - są one skoncentrowane wokół internetu i marketingu. Nazwa "Scorise" wzięła się od słów angielskich słów "score rise" oznaczających "wzrost wyników". Pracuję na codzień z zespołem składającym się z ludzi specjalizujących się w różnych dziedzinach, dzięki czemu jesteśmy w stanie dostarczać usługi i produkty wysokiej jakości pomimo zróżnicowania projektowego.
Rozwijam agencję marketingową i kreatywną Scorise. Mój zespół tworzy proste w obsłudze i skuteczne strony i sklepy internetowych. Realizuje także marketing społecznościowy, pozycjonowanie stron internetowych oraz inne usługi marketingowe dla naszych klientów i partnerów biznesowych.
W ramach sieci inwestorów strategicznych (aniołów biznesu i funduszy venture capital) jako Scorise Capital dostarczam finansowanie inwestycyjne dla startupów oraz większych przedsiębiorstw po to, by rozwijamy swoją działalność i generowały wzrost biznesu.
Współtworzę także Securise - z zespołem prawników realizujemy usługę rejestracji zbiorów danych osobowych w GIODO. Weryfikujemy także regulaminy sklepów internetowych, tj. sprawdzamy, czy zawierają klauzule niedozwolone.
Rozwijam także przedsięwzięcie Scorise BrandLex. Zajmujemy się tu rejestracją (tj. zastrzeganiem) znaków towarowych w urzędach patentowych - polskim i europejskim. Zatem Scorise zarówno pomaga przedsiębiorcom w reklamie ich firm, a także dostarcza narzędzia do budowania trwałej wartości marek.
Miejscowość
Warszawa
Województwo
mazowieckie
Państwo
Polska
Branża
Szkolenia/Edukacja
Strona WWW
http://www.michaltoczyski.pl/
Polecenia Google
Aby dowiedzieć się czegoś o wybranej stronie wystarczy otworzyć szukarkę i wpisać wybraną frazę:
wyświetla wszystkie zaindekskowane podstrony domeny
pokazuje linki bezpośrednie do witryny
pokazuje stronę w takim stanie, w jakim była ostatnio zaindeksowana
wyświetla spis podobnych stron
To właściwie tyle. Korzystaj na bieżąco z tych poleceń, a będziesz szybko i wygodnie kontrolował Swój serwis.
Przy okazji zachęcamy do zapoznania się z książką Emilii Jedamskiej: Jak zdobyć popularność i zjednać sobie wyszukiwarki?
Zebrałem kilka interesujących narzędzi, które pomogą Ci pozycjonować strony w wyszukiwarkach. Znajdziesz wśród nich systemy wymiany linków, automaty dodające do katalogów, a także narzedzia służące do wybierania słów kluczowych.
Automat dodający do katalogów
Baza 3315 katalogów (qlweb, cncat, otwarty mini) i automatyczne dodawanie wpisów. PageRank katalogów >3. Jedna strona - dodanie za darmo. ...więcej
Dodawarka.info
Katalogowanie Stron Internetowych. 2766 działających katalogów. Masz określoną ilość punktów startowych, za nie możesz dodać kilka(naście) witryn. ...więcej
Wymiana linków LinkMe
LinkMe to system darmowej wymiany linków stałych. Aby z niego korzystać Twój serwer musi obsługiwać php. Można otrzymać kilkaset wartościowych linków zewnętrznych - polecam! ...więcej
Narzędzie do wybierania słów kluczowych
Narzędzie Google. Podpowiada, jakie słowa kluczowe związane z wpisanymi mają dużą i niską popularność. ...więcej
Google dla webmasterów
Google webmasters - dodawanie sitemap, kontrola indeksacji, statystyka linków, analiza stron. Podstawowe narzędzie dla pozycjonera. ...więcej
Generator Site Map
Bardzo prosty i szybki builder Site Map. Polecam jako dodatkowa mapa strony XML. ...więcej
Zaawansowany builder Site Map XML
Zaawansowany generator sitemap. Tworzy trzy pliki: .xml, .html i .txt. Wersja online generuje mapę strony dla max 500 postron (linków). ...więcej
Formatowanie tekstu i optymalizacja strony
Same tagi meta nie wiele dadzą, jeśli w treści Twojej strony nie znajdą się odpowiednie słowa kluczowa. Toteż staraj sie je "upchnąć" (jak najbardziej naturalnie :) pomiędzy body. To najważnieszy warunek, by wyszukiwarka akurat Twój serwis wskazała w wynikach szukanej frazy.
Wyróżniaj najważniejsze frazy kluczowe za pomocą:
Pamiętaj, że nagłówka stopnia pierwszego (H1) możesz użyć na jednej stronie tylko raz!
I jeszcze jedno: obrazki. Warto dodawał im atrybut wyświetlający tekst alternatywny. Międyz innymi dzieki niemu wyszukiwarka określa, co się znajduje na obrazku.
alt="Nazwa obrazka ze słowami kluczowymi"
Ważne, by dodawać jako tekst alternatywny krótki opis ze słowami kluczowymi. Poza tym brak "alt" jest uważane przez W3C jako błąd w kodzie. W ten sposób zoptymalizujesz treść strony i zwiększysz ich "notowania" w wyszukiwarkach.
Robots.txt. Warto mieć kontrolę nad stronami indeksowanymi przez wyszukiwarki. Dlatego powstał ten plik. Wygląda w ten sposób:
User-agent: Mediapartners-Google *
Disallow: /admin/
Disallow: tajne.html
Zapisz ten plik jako robots.txt i wrzuć do głównego katalogu (tam, gdzie jest przypisana domena). "Disallow" oznacza "nie indeksuj" - wypisujesz odpowiednio katalogi i pliki (także *.php), które nie mają być zaindeksowane. Robisz to w podany wyżej sposób.
Dodaj nowy komentarz