Portal tworzy kreatywna agencja marketingowa:

Call center wygodnym rozwiązaniem dla przedsiębiorstw

Łukasz Kacprowicz | Młoda Krew Biznesu

Firmy coraz częściej szukają nowych kanałów dystrybucji usług i produktów. Doskonałym rozwiązaniem okazuje się call center.

Polski rynek call i contact center już od kilku lat rozwija się w imponującym tempie. Obecnie centra kontaktowe proponują szereg usług, dopasowanych do wymogów niemal każdego przedsiębiorstwa. Większość z nich oferuje infolinie produktowe, telewindykację czy telefoniczne badania rynku.

Do wyjątku należy firma CTDP z Bydgoszczy, która specjalizuje się tylko w telesprzedaży. Jesteśmy jedynym w Polsce call center nastawionym wyłącznie na sprzedaż. W ostatnich latach odnotowaliśmy intensywny wzrost liczby przedsiębiorstw zainteresowanych taką usługą. Nasi konsultanci przeprowadzają ponad 100 000 rozmów dziennie – mówi Jarosław Stępkowski, Dyrektor działu handlowego firmy CTDP, lidera na polskim rynku call center.

W CTDP proces pozyskiwania klienta odbywa się w kilku etapach. Najpierw dobierana jest grupa docelowa. Na tej podstawie buduje się bazę danych. Następnie konsultanci wykonują połączenia oferując klientom produkty lub usługi. Korzyści z takiej obsługi są wielopłaszczyznowe. Pierwotny zleceniodawca nie traci środków finansowych na uruchomienie nowego procesu sprzedażowego, obniża koszty działalności operacyjnej, dystrybucji i magazynowania produktów, a także zwiększa obroty.

Jest to możliwe dzięki integralnym rozwiązaniom. Posiadamy własne magazyny sprzętowe i zarządzamy całościowym procesem logistycznym. Dzięki temu obsługa klienta przebiega niezwykle sprawnie, a my odciążamy zleceniodawcę od ponoszenia kosztów z tym związanych. Jesteśmy jednym z nielicznych call center, które mogą pochwalić się takimi możliwościami – dodaje Jarosław Stępkowski.

Skuteczna sprzedaż to jednak nie wszystko. Firma oferuje także obsługę po sprzedażową. Zajmuje się rozpatrywaniem wszelkich zwrotów i reklamacji. To nie tylko ułatwienie dla klienta. Firma skraca czas rozpatrywania ewentualnej reklamacji i odciąża od tego obowiązku kontrahenta. Wszystkie te elementy powodują, że rozwiązania call center stają się korzystne niemal dla każdego przedsiębiorstwa.

Popularność telemarketingu w Polsce rośnie, a wszystko wskazuje na to, że branża ta nadal będzie się rozwijać. Wachlarz usług jest na tyle szeroki, że po takie rozwiązania coraz częściej sięgają średnie i małe firmy. Taka forma dystrybucji usług i produktów staje się wygodnym rozwiązaniem dla każdego przedsiębiorstwa.

więcej informacji na www.ctdp.pl