Portal tworzy kreatywna agencja marketingowa:

Najbardziej znany sekret w sprzedaży

Michał Toczyski | Młoda Krew Biznesu

W jaki sposób efektywnie wykorzystywać nawiązane relacje i przekuwać je na własny biznes? Opowie o tym trener marketingu Piotr Mazurowski już we wtorek 5 października podczas kolejnego Alternatywnego Spotkania Biznesowego. Organizatorzy kierują je do grupy mikroprzedsiębiorców i właścicieli firm z sektora MŚP, którzy są odpowiedzialni za struktury sprzedaży w swoich firmach.

Przedsiębiorcy, handlowcy i osoby odpowiedzialne za sprzedaż nieraz uczestniczą w wydarzeniach branżowych, konferencjach i targach. Wymieniają się wizytówkami i... na tym się kończy. Nie nawiązują kontaktu ponownie. Nie przypominają swojej oferty, ani nie proszą o referencje.

A przecież zdobyliśmy kontakt. Porozmawialiśmy z daną osobą. Zaczęliśmy wydeptywać sobie ścieżkę. Nawet nawiązaliśmy delikatną nić zaufania. Ponad 99% firm marnuje te wszystkie elementy. Inwestują dalej w coldcalling i ściąganie klientów „z ulicy”, by powtórzyć cały ten proces, a wizytówki leżą odłogiem i kurzą się nigdy nie będąc wykorzystane.

Korzystając z już wcześniej nawiązanych relacji zwiększamy skuteczność swojego działania. Koszty związane z pozyskaniem klienta spadają. Pomimo tych zalet wielu przedsiębiorców nie jest do przekonanych do sprzedaży przez referencje, a często nawet „wyważa otwarte drzwi”, mimo, że wcale nie istnieje taka potrzeba.

O tym – i nie tylko o tym – unikalnym podejściu do sprzedaży i nie wykorzystywanym (jeszcze) przez Twoją konkurencje wypowie się trener marketingu Piotr Mazurowski podczas najbliższego Alternatywnego Spotkania Biznesowego w Warszawie, 5 października 2010, 18:00-20:00.

- Polecamy także uczestnictwo handlowcom i szefom działów handlowych, którzy dowiedzą się, jak efektywniej wykorzystywać nawiązywane kontakty i relacje. Spotkanie wynikło z tego, iż widzimy, że niewiele biznesów jak na razie wykorzystuje te możliwości, które przed nimi stoją – twierdzi koordynator projektu, Michał Toczyski.

Konferencję organizuje od przeszło roku grupa szkoleniowa Sukces PRO. Nad inicjatywą spotkań patronują takie portale i instytucje, jak BNI Polska, Inwestycje.pl, Edustacja.pl, DlaStudenta.pl, StudentNews.pl, Dziennikarze.info, mBrokers.pl, PrzepisNaBiznes.pl i Mentora.pl.

Szczegóły i zapisy na stronie internetowej: Alternatywne Spotkania Biznesowe

ZałącznikWielkość
sekret-sprzedazy.pdf55.79 KB
sekret-sprzedazy.doc15.5 KB

Dodaj nowy komentarz

Zawartość pola nie będzie udostępniana publicznie.
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.
  • Use to create page breaks.

Więcej informacji na temat formatowania

CAPTCHA
Przepisz cyfry i litery z obrazka. Stanowi to zabezpieczenie przed spamem. Jeśli znaki są nieczytelne, kliknij ikonę odświeżenia obrazka (dwie strzałki nad ikoną głośnika).