Portal tworzy kreatywna agencja marketingowa:

NPRS (Net PR Synergy) na IX Kongresie Public Relations w Rzeszowie

Łukasz Kacprowicz | Młoda Krew Biznesu

Na IX Kongresie Public Relations w Rzeszowie 22 kwietnia o 15.30 odbędzie się prelekcja na temat NPRS – Net PR Synergy, modelu zarządzania komunikatami public relations w Internecie, przygotowana przez Joannę Jastrzębską, Dyrektor Zarządzającą krakowskiej agencji Times Square Public Relations

Kongres PR, który w tym roku odbędzie się od 21 do 23 kwietnia w Rzeszowie, to miejsce, gdzie co roku spotykają się praktycy i naukowcy zajmujący się dziedziną public relations. W trakcie drugiego dnia kongresu o 15.30, w ramach panelu Targetowanie komunikacji; kryterium: płeć, prezentację „NPRS (Net PR Synergy) jako narzędzie promocji zgenderyzowanych treści w Internecie” przedstawi Joanna Jastrzębska. Prezentacja oparta będzie o case study kampanii NPRS skierowanej do klientów deweloperów.

Każdy praktyk działań public relations ma świadomość, jak ważne jest precyzyjne kierowanie informacji do określonych grup docelowych. Na kongresie będziemy między innymi omawiać targetowanie, którego kryterium będzie płeć. Net PR Synergy pozwala kształtować wizerunkową strukturę wyników wyszukiwarki, biorąc pod uwagę to, jak informacji poszukują mężczyźni a jak kobiety i trafiać z komunikatami do wybranych przez specjalistów PR osób – mówi Joanna Jastrzębska.

Szczegółowy program Kongresu można znaleźć na stronie www.kongrespr.pl

www.timessquare.pl

Dodaj nowy komentarz

Zawartość pola nie będzie udostępniana publicznie.
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.
  • Use to create page breaks.

Więcej informacji na temat formatowania

CAPTCHA
Przepisz cyfry i litery z obrazka. Stanowi to zabezpieczenie przed spamem. Jeśli znaki są nieczytelne, kliknij ikonę odświeżenia obrazka (dwie strzałki nad ikoną głośnika).